EasyWebshop

Art Framing Brugge

Art Framing BruggeTillfredsställelse poäng: 5/5
5 röster, 5 recensioner

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

/www.artframing.eu

Art Framing Brugge
StatusÖppna: Kunder kan se artiklar och köpa dem
Språk, ValutaNederländska, Euro

Recensioner

5 recensioner hittades.

Lottefredag den 24 mars 2017, 12:55

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

De ontvangen kaders, met inspiratie van de zaakvoerder, zijn exact wat ik voor ogen had in mijn interieur. Perfect advies en knappe producten. Ik blijf klant bij Artframing!

hubert stuyvaerttisdag den 7 mars 2017, 20:06

Ben bijzonder tevreden over de perfecte dienstverlening en de correcte uitvoering.
Ik kan Art Framing bijzonder aanbevelen !

Veronique De Brabandertisdag den 7 mars 2017, 19:23

Goed advies en perfecte afwerking voor het inlijsten van onze litho's. Heel tevreden over het eindresultaat!

Sabine Lambrechtmåndag den 16 januari 2017, 20:54

Aanrader. Groot assortiment en snelle levering.

Dirk Vermeulentorsdag den 12 januari 2017, 0:11

Kwalitatieve producten aan een scherpe prijs!
Had nog een vraag over mijn bestelling en kreeg telefonisch een behulpzame en uitgebreide uitleg. Prima Service!
Zal zeker terug bestellen

Skriv recension

Namn Check
Meddelande Check
återstående tecken
Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

Webbutik bibliotek

Kategorier