EasyWebshop

Batishop - Gratis verzending o

Batishop - Gratis verzending oTillfredsställelse poäng: 5/5
14 röster, 19 recensioner

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

Batishop bouwmaterialen online - It's a mans tool

www.batishop.be

Batishop - Gratis verzending o
StatusÖppna: Kunder kan se artiklar och köpa dem
Språk, ValutaNederländska, Euro

Recensioner

19 recensioner hittades.

MGE Smeetslördag den 11 juni 2016, 14:08

Wij hebben de p0mp snel en in goede orde ontvangen. hIJ IS AL GEINSTALLEERD. Voor een geluidsarme pomp maakt hij vrij veel lawaai.
Ook zou de pomp onderhoudsvrij zijn maar op een sticker staat dat je elk kwartaal het filter moet reinigen.
Graag meer info hierover.

Groet,
M Smeets

Verbeken Françoissöndag den 24 april 2016, 19:21

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

Snelle levering.
Alles OK.

Petertorsdag den 31 mars 2016, 19:25

Levering iets later door omstandigheden, maar alles in orde en met excuses! bedankt!

Steven Eggensteintorsdag den 12 november 2015, 9:25

Snel, correct en voordelig.
Aanrader.

Martin Van Eeckhouttesöndag den 1 november 2015, 19:31

Zeer snelle levering, goedkoopste leverancier

Erci Verhaeghetisdag den 29 september 2015, 8:41

snelle en goede service

Herman Kenistisdag den 22 september 2015, 14:15

Heel snelle verzending en produkt perfect in orde
Thanks

claaes-oostvogelstisdag den 8 september 2015, 13:27

snelle levering.
alles in orde.

dirk polspoellördag den 1 augusti 2015, 15:34

bestelling geplaatst op 25/07 en nog niets gezien!!!

van acker erikmåndag den 16 mars 2015, 22:46

snelle levering
heel goede prijs/kwaliteit

Torfsonsdag den 11 mars 2015, 13:30

Correcte en snelle levering, vooraf antwoord op technische vraag: prima.

DEBRUYNE GINOmåndag den 25 augusti 2014, 15:44

goede en correcte levering,product zeer goede kwaliteit
ben heel tevreden

Tom Bsöndag den 10 augusti 2014, 21:53

Terugslag klep besteld de dag erachter geleverd.
Levering perfect in orde en het product is
kwalitief in orde.

Jan Waalenmåndag den 21 juli 2014, 14:38

Zeer snelle levering. Omdat ik een fout heb gemaakt met de bestelling werd dat de voglende dag al weer door hen gecorrigeerd en is een nieuwe zending toegestuurd.

Zeer tevreden

Decraen Dorasöndag den 6 juli 2014, 13:24

Een week na mijn bestelling mocht ik nog steeds niets ontvangen.
Telefonisch wordt er niet opgenomen; op mijn vraag via het contactformulier i.v.m. verwachte leveringstermijn komt geen reactie.

Ik voel me dus bedrogen: ik heb betaald, maar krijg geen goederen?

Filip Depuydttisdag den 17 juni 2014, 14:01

Snelle levering. Zorgvuldig verpakt. Alles inorde. Bedankt.

Geuens Victoronsdag den 14 maj 2014, 10:58

Correcte levering en goed product, alles volgens afspraak.

bedankt

Dorden gustaaftisdag den 15 april 2014, 17:01

Correct en snel . Goede service
Goe bezig

Thomas Rooseonsdag den 9 april 2014, 8:26

Snelle en correcte levering.
Voordelige prijzen.

Skriv recension

Namn Check
Meddelande Check
återstående tecken
Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

Webbutik bibliotek

Kategorier