barokspiegel

barokspiegelSatisfaction score: 5/5
10 votes, 338 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.barokspiegel.com




barokspiegel
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyGerman, English, Spanish, French, Italian, Dutch, Euro, United States Dollar

Reviews

We found 338 reviews.

Elsje Coene23 March 2018, 14:46

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Ik heb de spiegel ondertussen afgehaald en ben tevreden met mijn aankoop.

Ik wil toch nog even melden dat het pakje mijns inziens niet werd aangeboden op ons thuisadres. Er zat ook geen boodschap in de brievenbus, wat je normaliter toch zou verwachten als iemand hier heeft aangebeld om een pakje achter te laten.

Vriendelijke groeten
Els

Jasper van Zaanen20 March 2018, 16:13

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Mooie spiegel, snel geleverd.

Margaretha van der Meer27 February 2018, 15:56

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Ik koop graag bijzondere producten, geen eenheidsworst. Ieder object in mijn huis heeft een verhaal en een leuke herinnering.
Jullie horen hier ook bij, de herinnering aan het bezoek in het spiegelatelier is erg fascinerend.
Ik zeg altijd kopen is geen kunst maar iets moois kopen met goede herinneringen die bij blijven geeft veel meer voldoening.
Hartelijk dank voor mijn prachtige spiegels en voor jullie gastvrijheid!

Sascha27 February 2018, 9:09

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Bedankt voor het perfecte advies!
Echt heel fijn dat jullie een stylist hebben voor advies.
We hebben 3 mooie spiegels gekocht voor onze net verbouwde woonboerderij.
Goed advies, prima service en op en top thuis bezorgd.
Bedankt Sascha

Gonny16 February 2018, 14:22

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Hallo met Gonny Karregat,
De spiegel is goed aangekomen en we vinden m schitterend ... nogmaals bedankt.
Vriendelijke groet Gonny.

Alexandra11 February 2018, 15:16

We zijn super blij met de spiegel voor onze slaapkamer!

Dank je wel Jolanda en Erik voor de goede service.

Het bezorgen van de spiegel, goed verpakt, en zeer vriendelijke bezorger was ook uitstekend.

Mooie spiegels bezorgd in Laren1 February 2018, 13:53

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Hartelijk dank voor het leveren van de prachtige spiegels voor in onze hal, woonkamer en slaapkamer.

Paulien H.

Sveta Baerends31 January 2018, 15:30

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

De spiegel ziet er prachtig uit.
We zijn er heel blij mee!

Renee Bakker uit Rotterdam26 January 2018, 11:05

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Kijk, dit is een leuk formaatje! Hartelijk dank voor de uitstekende service en de gezellige gesprekken!

Met vriendelijke groet,
Renee Bakker

Debbie13 January 2018, 11:41

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Hoi Jolanda de spiegel hangt super mooi, we zijn er erg blij mee.
Dank je wel!
Debbie

Alida Hillagonda Martens Stal10 January 2018, 20:35

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Prachtige spiegels!

Danielle Robbers Amsterdam10 January 2018, 20:04

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Dank aan Jolanda voor de goede tips en voorbeelden

Agetha van Driel2 January 2018, 19:30

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Geachte Barokspiegel
Ik verwonder mij over de goede recensies over uw webwinkel echter moet ik concluderen dat u wederom een goede recensie verdiend. U heeft ons nog voor de kerstdagen een prachtige grote spiegel afgeleverd, de meneer die de spiegel bracht heeft de spiegel uitgepakt voor controle en hij nam heel aardig de doos mee. Iedereen die de spiegel heeft gezien is er helemaal weg van en wij genieten er elke dag van. Vanwege de drukte een late reactie maar wel een welverdiende. Hartelijk dank voor de mooie spiegel en de goede service

Monique Heitmeijer spiegel besteld via Bol.com20 December 2017, 9:17

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

De spiegel is vandaag bezorgd, waarvoor hartelijk dank!
Fijne feestdagen

Monique Heitmeijer

Hanneke Treffers www.handiedan.com15 December 2017, 11:07

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Bedankt voor de handgemaakte lijst, ze is echt prachtig!

www.handiedan.com

Elise Klarenbeek1 December 2017, 13:07

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Beste Jolanda, de spiegel is in goede orde ontvangen! Erg mooi, bedankt!
Hartelijke groet,
Elise Klarenbeek

Karacan27 November 2017, 16:58

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Topkwaliteit, topservice, snelle levering en een superlieve Jolanda die het zo allemaal telefonisch/via de mail vlekkeloos heeft geregeld! Heb zelf 3x Nino spiegel besteld en
zelfs een week later een nabestelling van nog een Nino spiegel. Heel tevreden een echte aanrader!!

Liberte Diepenveen Den Haag22 November 2017, 11:16

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

De spiegels zijn net afgeleverd en ze zijn prachtig!!!

Floortje van Cooten Floortjeloves.com11 November 2017, 9:51

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Mooie spiegel ontvangen, maakt mijn kleine appartement in Amsterdam compleet.
Ik heb een vlog bericht gemaakt toen ik de spiegel heb ontvangen en heb een blog bericht geschreven met mooie foto's, kijk op floortjeloves.com

Ruud Dankelman4 November 2017, 15:05

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Bijzonder mooi.
Aangenaam contact met verkoper.
Dank u!

Shirley18 October 2017, 12:33

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Snelle verzending; uitstekende verpakking.
Spiegel exact zoals getoond en beschreven.
Dank u!

Rob11 October 2017, 13:37

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

schnelle Lieferung-gute Ware

Dani28 September 2017, 22:32

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Helemaal volgens verwachting en naar tevredenheid!

Sandra14 September 2017, 21:08

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Heel erg blij met de mooie spiegel.
Bedankt voor de goede service.

Webshop Directory

Categories