EasyWebshop

Renovatieshop

RenovatieshopTillfredsställelse poäng: 5/5
112 röster, 128 recensioner

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

Altijd voordeliger dan uw bouwmarkt.

/www.renovatieshop.be

Renovatieshop
StatusÖppna: Kunder kan se artiklar och köpa dem
Språk, ValutaNederländska, Euro

Recensioner

128 recensioner hittades.

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - Nästa sida - Sista sidan

de Boertorsdag den 21 september 2017, 11:13

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

Renovatieshop, helemaal TOP!

Henkenstorsdag den 14 september 2017, 7:39

Snelle levering, doen wat ze beloven.
Helemaal in orde

Tebartsmåndag den 11 september 2017, 8:41

Maandag nieuwe CV ketel besteld, dinsdag in huis!
Chapeau

Bramtisdag den 9 maj 2017, 9:49

Alles correct geleverd op afgesproken tijdstip. Nu moest er nog een afspraak gemaakt worden om de ketel te plaatsen, dus nu probeer ik contact op te nemen maar ik krijg geen reactie niet meer. Op zich kan ik wel iemand anders zoeken om deze te plaatsen maar mijn factuur is ook nog niet toegekomen. Dus voorlopig blijf ik nog wat wachten aangezien ik nog wat zaken moet ophangen etc, maar hoop wel via deze weg toch een reactie te krijgen van de zaakvoerder.

Dus graag hoor ik van u,

Groeten Bram Frigne

Patriciamåndag den 13 mars 2017, 8:41

Heel correct geleverd
vraag dat ze zouden een seintje geven omdat er nog niemand woont op leveringsadres ook mooi gedaan.
Hier een tevreden klant die zeker terug komt

Philip Gtorsdag den 9 mars 2017, 9:13

Nummer van uw factuur: 2017F0870 met uiterste betaaldatum 08-03-2017. Bij annulatie van de koop-verkoop dient u een creditnota op te maken en niet dezelfde factuurnummer voor iemand anders te gebruiken of de factuur te verscheuren. Uw brandblussers kan ik trouwens bij uw eigen leverancier aankopen voor minder dan 70 euro incl btw per stuk in plaats van de door u op uw website gevraagde 81,74 euro. U hebt mij proberen te bedriegen door mij brandblussers te verkopen met een andere rating en onder een ander keuringsnummer. Dit is de werkelijke waarheid.

Sofietisdag den 7 mars 2017, 20:27

Onbetrouwbare praatjesmaker. Zeker te vermijden want deze renovatieshop-verkoper vermijdt alle telefonisch contact en geeft niet thuis als het te heet wordt aan zijn voeten! KOOP ERGENS ANDERS EN NIET HIER !!!!!!!!

Phantisdag den 7 mars 2017, 15:41

Alles dik in orde

Philip Gtisdag den 7 mars 2017, 13:26

Beschrijving van de brandblussers zowel rating als goedkeuringsnummer en uitvoering (zwarte steunvoet) stemden niet overeen met de aangeboden en gefactureerde brandblussers. De verkoper Richard doet dit af als overmacht terwijl zijn leverancier schrauwen sanitair Turnhout de brandblussers met rating die op de webshop stonden vermeld wel degelijk kan leveren. Richard van renovatieshop.be weigert eveneens een creditnota op te maken. Dit is geen professionele verkoper die trouwens zijn handeltje opzet in een gesloten huis in een garage. Vertrouw deze verkoper niet! Ik verprutste uren tijd en reed meer dan 250 km om de goederen bij hem op te halen maar de verkoper weigert de juiste brandblussers te leveren! Het dossier wordt overgedragen aan test-aankoop, fiscus en Europese controle-instantie op handelspraktijken.

Renovatieshoptisdag den 7 mars 2017, 15:59

Helaas dat u het zo ziet. Op de eerste plaats had u het gratis kunnen laten bezorgen. Ten tweede een creditnota opmaken kan alleen als er een verkoop heeft plaats gevonden. Niet als er niets wordt aangekocht. Desondanks bedankt voor uw feedback en veel succes bij de collega's

Verwaestisdag den 24 januari 2017, 8:46

Dank voor goede opvolging en snelle service Helemaal TOP!!

Marclördag den 21 januari 2017, 20:24

Levering stemt niet overeen met de foto.Niet enkel qua model,dat maakt niet uit,maar qua inhoud.
Had een expansievatconsole besteld omdat er ook de aansluitslang bij afgebeeld was.
Bij navraag of de levering dit alles inhield kreeg ik als antwoord dat het expansievat apart moest besteld worden.
Bij levering bleek ook de aansluitslang er niet bij te zijn.....
Alles bij elkaar duurder dan bij een andere firma dus.Voel me bekocht.

Renovatieshoptisdag den 24 januari 2017, 8:43

Beste Marc,

Op de pagina van het artikel staat duidelijk het volgende vermeld:
"De getoonde afbeelding is een voorbeeld, het daadwerkelijke product kan variëren."
Verder heeft u altijd de mogelijkheid indien u ontevreden bent om het product retour te sturen.
Mvg Renovatieshop

Danny VDMonsdag den 18 januari 2017, 20:35

Heeeeeeel tevreden . Snelle en juiste levering binnen de twee dagen.

JEANonsdag den 18 januari 2017, 14:30

LEVERING HEEFT EEN WEEK OP ZICH LATEN WACHTEN.
VERDER GOEDE OPVOLGING EN PERFECT AFGELEVERD.
MISSCHIEN LAG DE OORZAAK VAN DE LATE LEVERING BIJ IEMAND ANDERS.

Renovatieshoptisdag den 24 januari 2017, 8:44

Excuses voor de vertraging in uw levering.
Mvg RenovatieShop

Tebartsfredag den 6 januari 2017, 7:12

Top firma doen wat ze beloven,en dat mag gezegd worden.
Chapeau van mij niets als lof voor deze organisatie

vermeulenmåndag den 7 november 2016, 14:22

prima verlopen voor eerste bestelling

Top!fredag den 28 oktober 2016, 13:43

snel geleverd goede prijs.

rolandmåndag den 17 oktober 2016, 18:57

super snel verzonden perfect afhandeling beter kan niet!!

Verwaerde Franksöndag den 16 oktober 2016, 21:35

Eerste bestelling zeer vlot en correct verlopen, spijtig dat Renovashop niet telefonisch te bereiken is. Tweede bestelling lijkt wat moeilijker te verlopen, ik ga nog eens per mail proberen te converseren en hopelijk komt alles verder ook goed.
Zo ja, dan laat ik het hier nog wel weten.

Johansöndag den 9 oktober 2016, 23:16

Snelle en correcte levering !! TOP

Guysöndag den 18 september 2016, 16:35

Snelle en correcte opvolging en levering - een voorbeeld!

Brandweerpost Waasmunsteronsdag den 14 september 2016, 17:17

Snelle levering, goede opvolging.

Pietertisdag den 16 augusti 2016, 8:23

Helemaal zoals het hoorde. Levert wat ze belooft.

Hennytorsdag den 7 juli 2016, 20:51

Vrijdagnamiddag besteld...maandagnamiddag geleverd....superprijs (ongelofelijk)..

Andréonsdag den 6 juli 2016, 14:59

Alles perfect in orde !

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - Nästa sida - Sista sidan

Skriv recension

Namn Check
Meddelande Check
återstående tecken
Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

Webbutik bibliotek

Kategorier