EasyWebshop

Modeltreinen-plein

Modeltreinen-pleinTillfredsställelse poäng: 4/5
7 röster, 12 recensioner

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

VOOR JONG EN OUD:----------PRIJS EXCL. VERZENDKOSTEN----------

/www.modeltreinen-plein.nl

Modeltreinen-plein
StatusÖppna: Kunder kan se artiklar och köpa dem
Språk, ValutaNederländska, Euro

Recensioner

12 recensioner hittades.

Jacquessöndag den 10 december 2017, 12:05

twee seinpalen besteld. Deze bleken niet op voorraad. Keurig berichtje dat zij waren besteld en na een week had ik de spullen in huis. Goed verzorgd.

Eric van der Graaffsöndag den 10 december 2017, 8:13

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

Had 14 Fleischmann relais besteld, waren uiteindelijk helaas maar 11 in vooraad. De communicatie was goed en het teveel betaalde bedrag was snel terug geboekt. De levering van mijn bestelling was snel in een goede verpakking. Kan de site zeker aanbevelen.

Johannesonsdag den 29 november 2017, 16:22

Volgens de site in voorraad, maar is nu in bestelling bij de groothandel. Wat is de levertijd nu?

Patrick vd Wyngaertlördag den 30 september 2017, 13:15

Rookolie van 1l niet in stock,maar direct aanbod gehad of 5 flesjes van 225ml ook goed was,vond ik super want toch een beetje gratis gehad

jerry hofmansfredag den 15 september 2017, 21:03

Alles snel en goed verpakt geleverd, ook tevreden over de geleverde produkten.

Tononsdag den 12 juli 2017, 15:02

goede en snelle levering! Foutje in het huisnummer, maar dat kan gebeuren en loste zich snel op.
Ik bestel zeker nog meer.

Leo Philippimåndag den 6 februari 2017, 8:32

Bestelling snel en in geode staat ontvangen. Ben tevreden en zal zeker nog van jullie diensten gebruik maken.

Jan van Malsenfredag den 6 maj 2016, 8:37

Bestelling prima ontvangen.
Ik begrijp dat jullie werken aan iDeal betaalmethode, zodat het bestellen nog eenvoudiger kan.

sjaak pirovanosöndag den 6 mars 2016, 13:16

Bestelde in goede staat ontvangen, voldeed geheel aan mijn wensen.

W meijertorsdag den 24 september 2015, 12:42

Helaas bestelling gedaan ,was op voorraad volgens de site.bedrag overgemaakt ,kreeg het bedrag terug gestort ,product was niet leverbaar. jammer teleurstellend .

zal niet zo gauw meer wat bestellen bij jullie.
Vr gr w.meijer

Peter V.lördag den 7 februari 2015, 18:15

Hallo Jurgen,

Perfecte ballast voor langs het spoor, kleurt het mooi van op.

Groetjes Peter.

Bart Sandersmåndag den 1 december 2014, 14:59

Beste Jurgen,
Bestelling: http://www.modeltreinen-plein.nl/detail/1052206-201300000001-roco-ho-diesel twg-steuerwg-vt98-art-nr-43220-der-db-ovp

Prima levering, artikel in goede staat ontvangen. Tevreden over aankoop. Tip: Vermelding van conditie: "Nieuw" in artikelbeschrijving dekt de lading niet. Dit is een goed, maar gebruikt artikel. "In staat van nieuw" zou beter passen op dit artikel.
Verder: tevreden!

Bart Sanders

Skriv recension

Namn Check
Meddelande Check
återstående tecken
Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

Webbutik bibliotek

Kategorier