EasyWebshop

KJEKK & SØT

KJEKK & SØTTillfredsställelse poäng: 5/5
54 röster, 69 recensioner

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

Håndlagde barneklær og stoffer

www.kjekkogsoet.com

KJEKK & SØT
StatusÖppna: Kunder kan se artiklar och köpa dem
Språk, ValutaEngelska, Norska, Norwegian krone

Recensioner

69 recensioner hittades.

Nicolefredag den 13 mars 2015, 8:48

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

Tusen takk igjen Judith for flott service og fine stoffer. Veldig hyggelig også med sampler av noen andre stoffer du har. Vi sees igjen!!

veldig fornøydsöndag den 8 mars 2015, 7:46

Bestemte med for å teste den mye omtalte ribben og en del ensfarget jearsy i første omgang og er kjekjempefornøyd. Kjempegode stoffer pg så praktisk at de er rundstrikket. Mange andre kjempefine mønstrede stoffer, og vil garantert vende tilbake til nettbutikken for senere ordrer :)

Randimåndag den 2 mars 2015, 13:04

Flott service, veldig rask levering og hyggelig dame!

Charlotteonsdag den 25 februari 2015, 13:28

Rett og slett super service!

Kari Anettetorsdag den 19 februari 2015, 19:04

Verdens flotteste stoffer og raskeste levering!!! Supertrivelig selger også!!! Ga mersmak!!!!

Astridtisdag den 17 februari 2015, 20:23

Som alltid, KJEMPEFORNØYD. Veldig hyggelig med en tur innom deg når jeg er i Folldal. Nå var det ekstra koselig å se de nye lokalene i Gulhuset.

Elinlördag den 14 februari 2015, 13:24

Super service og kjapp levering! Flott stoff og en meget fornøyd kunde.

Siljesöndag den 8 februari 2015, 13:18

En veldig fornøyd og smilende Silje...

Aud Weiszlördag den 7 februari 2015, 19:21

Tusen takk for alle flotte stoffer og hyggelige hilsninger :)

Aud Weiszlördag den 7 februari 2015, 19:20

Tusen takk for alle flotte stoffer og hyggelige hilsninger :)

Aud Weiszfredag den 6 februari 2015, 13:28

Tusen takk Judith tangen og tilbehør var helt super duper, du er best. ♥

Lisbethmåndag den 2 februari 2015, 18:03

Utrolig rask service og for noen flott stoffer. Her kommer jeg garantert til å bestille mer.

Line Ellingsenlördag den 31 januari 2015, 10:59

Fantastisk service! Jeg hadde skrevet 6 meter ved en feiltakelse, og Judith spurte meg via sms om det var riktig. Superrask levering, og uteglemt trådsnelle kom med ekspressfart i egen konvolutt, samtidig med forsendelsen. Også hyggelig med personlig hilsen. Fikk også stoffprøver av andre stoffer jeg kanskje ville like. Beste nettbutikken hittil!

Marta Skjervenonsdag den 28 januari 2015, 13:19

Veldig godt fornøyd. Smakfulle varer i nettbutikken. Her kommer jeg til å handle mer

Ainalördag den 24 januari 2015, 15:16

Tusen takk for god hjelp og ekstra service, Judith! :)

Annikatisdag den 20 januari 2015, 20:18

Superrask levering og sååå fine stoffer & knapper. Kommer helt sikkert til å bestille mer :)

Nicolesöndag den 18 januari 2015, 19:54

Kjempefornøyd, fin oversikt i nettbutikken, rask levering. Alt super og det var nok ikke siste gang jeg handlet hos deg. Takk og vi "sees" igjen :)

Siljetisdag den 13 januari 2015, 19:34

Alltid like fornøyd med servicen, og stoffene er som alltid lekre :)

Aud Laila Weiszsöndag den 4 januari 2015, 13:53

Kjempefornøyd kjære Judith like fine stoffer denne gang som aller første gang og resten av gangene, klem fra Aud

Cecilielördag den 27 december 2014, 22:15

Superfornøyd med rask ekspedering og e-postmeldinger om når varene er sendt. Gleder meg til å sy :-)

Judithfredag den 26 december 2014, 12:18

Takk for flott tilbakemelding Señorita Montaña!
Jeg kan ikke se hvor du har havnet (hvilket språk), for hos meg står den på Norsk.
Men mulig det var Nederlandsk, nettbutikkprovideren er i Belgia ;)
Ha en fin Jul videre!
Hilsen Judith (kjekkogsoet.com)

Señorita Montañatorsdag den 25 december 2014, 18:55

Veldig god service, hjelpsom og hyggelig dame! Rask levering! Bare synd at denne tilbakemeldingssida er på et språk jeg ikke forstår...? Håper jeg har skrevet på riktig sted.

Monikasöndag den 30 november 2014, 22:09

Superfornøyd med service og levering. Kommer garantert til å bestille flere ganger :)

Tanjaonsdag den 26 november 2014, 16:16

God service med rask levering og nydelige stoffer

Skriv recension

Namn Check
Meddelande Check
återstående tecken
Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

Webbutik bibliotek

Kategorier