EasyWebshop

E's Fashion Closet

E's Fashion ClosetTillfredsställelse poäng: 4/5
12 röster, 15 recensioner

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

Let's shine like a Diamond

www.esfashioncloset.be

E's Fashion Closet
StatusÖppna: Kunder kan se artiklar och köpa dem
Språk, ValutaNederländska, Euro

Recensioner

15 recensioner hittades.

jackmåndag den 26 september 2016, 15:35

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

jens en veerle,

Veeg in je eigen stal voor je iemand anders onterecht de put ingraaft....Losers

Tania P.söndag den 4 september 2016, 14:29

Goed bezig, het is trouwens heel leuk om bij u thuis de gehele webshop collectie uitgestald te zien en stylingadvies te krijgen. Al veel mooi gerief gekocht. Wie u probeert kapot te maken door valse recensies weet je ondertussen, zoals je zegt laat advokaat zijn werk maar doen en doe vooral zo verder meid ! Ik ben alvast een trouwe klant die heel tevreden is !

Jens en Veerletisdag den 23 augusti 2016, 20:40

E's close(d) ... bende oplichters , hoe durf je nog zaken doen na 2 x zware fraude . Gedaan met de "fake" luxe , hopelijk volgt een zware straf . LOSERS
Je kledij trekt op geen kloten en is van slechte kwaliteit , gekocht met kleingeld ?

E's Fashion Closetmåndag den 29 augusti 2016, 2:21

afbreken met fake namen is gemakkelijk, héél stylizzzz zou ik zeggen , kom gerust es langs dan kunnen we eens goed in discussie gaan. Verder geen commentaar meer op zo n berichten, indien nodig doet mijn advokaat wel zijn werk tegen die berichten.

Bienelieneonsdag den 17 augusti 2016, 11:11

Dag Els,
No matter what... Family stick together in good and in bad times... Dus hoofd omhoog en rug recht... Je weet dat je recht in je schoenen staat en dat je niets misdaan hebt. Trek je niets aan van wat onwetende zielen zeggen...
Veel courage in die bijzondere moeilijke tijden aan jullie allen.
Grtjs Bieneliene

E's Fashionsöndag den 14 augusti 2016, 18:06

Ik vind de vorige reacties heel erg, geschreven door onwetende fake mensen. Ik heb daar niks mee te maken.
Mijn webshop is mijn eigen passie en ik heb alleen maar 100% tevreden klanten.
Natuurlijk zijn er altijd die u kapot willen maken en ik zal daarbij geen namen noemen, maar ik weet uit welke hoek die aanval komt.
Maar we blijven positief en de mensen tevreden stellen met trendy fashion & accessoires aan betaalbare prijsjes. Nu ook shoppen 7/7 na afspraak ter plaatse

Patrickfredag den 29 juli 2016, 15:07

Kan ik ook met klein geld betalen?

De Molfredag den 29 juli 2016, 8:42

Miljoenenfraude door dit koppel.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2815191/2 016/07/29/Miljoenenfraude-met-kleingeld-uit-parkeermeter.dhtml

fraudecontroleurfredag den 29 juli 2016, 8:28

Patrick Rochtus, directeur bij APCOA (parkeermeters) stak het geld van de parkeermeters in eigen zak. Els Herie van E's fashion closet doet natuurlijk alsof ze er niet van op de hoogte was, van haar man zijn fraude.

E's fashion closetlördag den 16 juli 2016, 13:53

Hallo Nan,er was u een mailtje verstuurd dat het iets later verstuurd zou worden, Ondertussen hebt u het reeds enkele dagen mogen ontvangen ;). Geniet er van !

Nan Vermeulentisdag den 12 juli 2016, 16:42

Ik heb mijn bestelling nog niet mogen ontvangen.... Iets misgelopen? Groetjes

andries heiditorsdag den 12 maj 2016, 9:49

top toffe en leuke webshop xxx

Patriciatorsdag den 14 april 2016, 11:20

Ben zeer tevreden en makelijk schoppen ben fan

Ceurstemont Marianneonsdag den 13 april 2016, 13:24

Marianne Ceurstemonttorsdag den 10 mars 2016, 11:57

Hmmm ik heb al veel gekocht en ook altijd een super goed advies gekregen en achteraf veel complimentjes.
Ik ben er fan van.
Ik kijk uit naar meer! Top doe zo verder.

Larisalördag den 5 mars 2016, 19:10

Ik heb 2 mooie kleedjes,2 paar broeken en heel mooie Liu Jou schoenen gekocht van hier,en ik ben zeer blij van service,en tevreden van kleren xxxx

Skriv recension

Namn Check
Meddelande Check
återstående tecken
Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

Webbutik bibliotek

Kategorier