Butterfly Beauty

Butterfly BeautyTillfredsställelse poäng: 5/5
1 röster, 37 recensioner

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

www.butterflybeauty.be

Butterfly Beauty
StatusÖppna: Kunder kan se artiklar och köpa dem
Språk, ValutaNederländska, Euro

Recensioner

37 recensioner hittades.

Mevr. Natasja Schelfhoutlördag den 21 december 2019, 14:23

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

Snelle service en goed verzorgd

Butterfly Beautysöndag den 22 december 2019, 7:13

Bedankt voor de mooie review ! grts Ann

Dhr. Mario Feysfredag den 13 december 2019, 15:34

Beste ,
We hebben online een product aangekocht die volgens uw advertentie voorradig was . Doch hebben we deze via een nationale verzending nog niet ontvangen . De betaling is nochtans op maandag vlot doorgegaan en op dinsdag verwerkt . Is er iets mis met de verzending ?
mvg

Butterfly Beautyfredag den 13 december 2019, 18:36

Beste, bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw bestelling voor uw parfum van Vegas Cosmetics goed ontvangen, waarvoor dank. Deze was echter niet voorradig (op website staat aangegeven levering tussen 2 en 7 werkdagen). Uw parfum hebben wij dus onmiddellijk bijbesteld, maar wordt geleverd vanuit de hoofdzetel van Vegas Cosmetics in Duitsland. Wij hebben gisteren, 12/12/19, bericht van hen gekregen dat de bestelling verstuurd is dus ik verwacht deze maandag of dinsdag ten laatste. Mijn excuses voor de vertraging en de eventuele onduidelijke communicatie van de webshop. Indien u niet kan/wil wachten, ben ik bereid het betaalde bedrag terug te boeken. mvg Ann, Butterfly Beauty

Veerlemåndag den 27 augusti 2018, 18:01

Zoals steeds, perfect verzorgde nageltjes met ondertussen een gezellige babbel!

Mariefredag den 29 juni 2018, 13:45

Het was een vriendelijke, correcte behandeling.

Veerle Trochlördag den 23 juni 2018, 13:10

Rustgevende, kwaliteitsvolle behandeling (Social Deal)

Ingridsöndag den 10 juni 2018, 20:07

Zeer vriendelijke ontvangst. Er werd uitgebreid de tijd genomen. Veel uitleg en een rustgevende behandeling. (Social Deal)

Sandramåndag den 4 juni 2018, 15:44

Zeer aangenaam persoon, zeer mooi resultaat. En wist wat ik wou en is ook zo uitgevoerd

Mireillelördag den 26 maj 2018, 22:04

Veel uitleg , zalige gelaatsverzorging ,jammer dat het uur zo snel voorbij was (Treatwell)

Nancytorsdag den 10 maj 2018, 15:14

Zeer vriendelijke dame.Zalige gezichtsbehandeling met de nodige uitleg erbij. Ik ga zeker nog eens terug!(beoordeling Treatwell)

Assia Bakkalionsdag den 9 maj 2018, 13:48

De eerste keer dat ik eens iets win . En dan nog wel gellak. Heel tevreden met het resultaat . Zeker voor herhaling .
Lieve , spontane dame .
Tot de volgende keer

Petra Wilssensonsdag den 9 maj 2018, 13:48

Net een gelaatsreiniging laten doen. Totaal ontspannen en met zacht huidje buiten gestapt. Bedankt Anne �

Karen Verdicktsöndag den 8 april 2018, 13:21

Heel hartelijke ontvangst. ik voelde me direct op mijn gemak. Zeker met een glas cava ;-)
Zorgzaam (muziek, dekentje.. (social deal)

Karenlördag den 7 april 2018, 13:50

'Dag Ann. Ik wil je nog eens bedanken voor de heerlijke gelaatsbehandeling. Echt jammer dat ik bepaalde stukken gemist heb. Het is je dus gelukt om me helemaal te doen ontspannen !!! Groetjes, Karen'

Tinny Verhulstmåndag den 26 mars 2018, 0:10

1e keer zeker voor herhaling vatbaar toppie - goeie service, kennis van zaken, aangename ervaring - DOEN !! (Recensie Social Deal)

Gunseltorsdag den 22 mars 2018, 18:34

Bedankt goede levering.Wij gaan nog bestellingen plaatsen.

Sonia De Smetlördag den 3 mars 2018, 21:14

Vriendelijke ontvangst, bekwame hartelijke dame (recensie Social Deal)

Sharontorsdag den 1 mars 2018, 6:41

Een enorme goede ervaring hier. Jullie zien mij zeker terug!

Semihatisdag den 26 december 2017, 10:37

Een geweldige dame met veel pit, passie en ambitie. Ze is ook enorm goed in het zetten van gelnagels. Ik ben zeer tevreden over het eindresultaat! Ik kom zeker terug!

Dorien Piessenslördag den 1 juli 2017, 6:58

Heb hier mijn trouwnagels laten doen, mijn mama haar wenkbrauwen laten epileren, mijn mama haar shmink echt super tevreden van! Goede kwaliteit, goede prijs en super vriendelijk!

Stefanie Huygensonsdag den 17 maj 2017, 15:05

Supertevreden van de producten, vlotte levering en supergoede service! Een aanrader!

Elkeonsdag den 28 december 2016, 19:12

Correcte levering, zeer vriendelijk, leuke attentie met de feestdagen. Goede producten. Een vaste klant erbij!

nancy denertsöndag den 18 december 2016, 19:07

correcte levering, heel tevreden over de producten.

Marie-Louise Blommaertonsdag den 9 november 2016, 9:13

zeer vriendelijk
(recensie Social Deal)

Marijke De Jonghesöndag den 30 oktober 2016, 9:36

Hele vriendelijke vrouw en heel blij met mijn nagels.

Webbutik bibliotek

Kategorier