EasyWebshop

Asian Import

Asian ImportTillfredsställelse poäng: 5/5
50 röster, 63 recensioner

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

Klein en groothandel polyester beelden en decoratie

/www.asianimport.be

Asian Import
StatusÖppna: Kunder kan se artiklar och köpa dem
Språk, ValutaEngelska, Franska, Nederländska, Euro

Recensioner

63 recensioner hittades.

Nadine D.torsdag den 21 september 2017, 14:42

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

Snelle levering, zorgvuldig verpakt. Prachtig beeld van de groene Tara, met natuursteen ingelegd. Mooie afwerking van beeld. Ben blij mee!

Thijs Janssenfredag den 25 augusti 2017, 18:51

Mooi beeldje, afwerking mocht nog ietsje beter. Boek en wierrook er gratis bij, top wat een verwennerij. Ook supersnelle verzending en uitstekend verpakt in leuke tas.

maheshsöndag den 20 augusti 2017, 13:56

Grt service maar Online bestellen zijn Goedkoper dan winkel zelf .

Joannemåndag den 31 juli 2017, 13:35

Tevreden over de levering en het artikel. Het enige is dat het zeer slordig afgewerkt was in het land van herkomst dus heb ik heel veel losse deeltjes moeten lijmen om het volledig in orde te krijgen. Het moet als cadeautje dienen.

RENNY REYNSsöndag den 16 juli 2017, 15:09

bestelling goed en snel thuis ontvangen. verzorgd ingepakt en voldoet aan de verwachtingen. Top
Gedeeld met een vriendin ((Marina de Ruyck in Borsbeek) die onmiddellijk een bestelling heeft gedaan à € 30.-

Renaudonsdag den 12 juli 2017, 15:09

bestelling goed en snel thuis ontvangen. verzorgd ingepakt en voldoet aan de verwachtingen. Top

Nadiatisdag den 4 juli 2017, 15:03

Bestelling vlot kunnen afhalen, snelle verzending; zoals het is op de foto of hoe het vermeld staat.
Zeer tevreden!

Nyasöndag den 26 februari 2017, 10:14

Amethist mala gekocht, was er al lang naar op zoek, de kleur op de foto was echt mijn ding. Speciaal gebeld naar de winkel om te vragen of de kleur overeen kwam, ze konden me niet informeren over de kleur, noch de grootte van de parels. Op goed geluk toch besteld en de kleur is helemaal anders. Jammer. Het is wel een degelijke mala en de levering is verzorgd.

Nick Huysmanfredag den 17 februari 2017, 19:02

Snelle verzending van de goederen, en steeds opnieuw tevreden met wat ik heb! Maar ik ga veel liever naar de winkel zelf in Wevelgem. De bediening daar is top! Echt een aanrader.

Dominique vmåndag den 13 februari 2017, 19:46

Ik bestel altijd al mijn wierook hier , nog altijd super content en wat een vlugge verzending een super tevreden klant ;)

Luctorsdag den 9 februari 2017, 22:56

Zeer tevreden, snel, verzorgd, top.

Regina vantuynetorsdag den 22 december 2016, 8:56

dank u voor je bericht langs deze weg wens ik jullie mooie feesten toe en tot binnen een kort jullie tevrede klanten daniel en regina uit rozenpark 28 8510 rollegem

Regina vantuynetorsdag den 22 december 2016, 8:55

dank u voor je bericht langs deze weg wens ik jullie mooie feesten toe en tot binnen een kort jullie tevrede klanten daniel en regina uit rozenpark 28 8510 rollegem

Regina vantuynesöndag den 4 december 2016, 10:59

bedank voor de mooie ganesha en de bloemen ik heb al mijn steen af gelaten en ik heb hem op mijn nacht tafel gelegt zo kan het ook werken om een rustig nacht rust te hebben nog maals dank en tot later groetjes van regina

conny vanbossellördag den 26 november 2016, 22:24

Mijn bestelling was één verrassing, want ik had dingen besteld die ik nog nooit had gezien en alles veel enorm mee, meer zelfs ik ben héél tevreden. Ook wat de levering betreft, zo snel en pico bello beschermd. Van mij krijg je zeker 5 sterren. Bedankt Asian Import voor de goede service...

regina vantuyneonsdag den 9 november 2016, 8:48

ja ik ken jullie nog maar en ik vin dat ik nu al goed ben geholpen dank u daar voor groetjes van uit rozenpark 28 8510 rollegem

Lutgardonsdag den 2 november 2016, 8:10

Prachtig kistje
en,,,,,
heel snel geleverd

Patrick De Schepperlördag den 15 oktober 2016, 0:44

Zeer vlotte levering!

ila jaqnsenlördag den 1 oktober 2016, 1:33

gewoon top

Gerard Polletsöndag den 18 september 2016, 14:34

Ben zeer tevreden over het bestelde product en de vlugge levering.

Tamarasöndag den 4 september 2016, 13:15

Een heel goede service en heel snelle levering.

Marie-France et André de courrières Francesöndag den 28 augusti 2016, 16:06

vous avez tout les trois sauver notre chien de la mort,et vous nous aidez beaucoup pour déménager,nous ne pourront jamais vous oublier de notre vie que dieu vous protège,ceci vient du font du coeur

Marie-France et André de courrières Francesöndag den 28 augusti 2016, 16:05

vous avez tout les trois sauver notre chien de la mort,et vous nous aidez beaucoup pour déménager,nous ne pourront jamais vous oublier de notre vie que dieu vous protège,ceci vient du font du coeur

Brigittetisdag den 23 augusti 2016, 22:22

De bestelling kwam erg snel aan. De vlaggetjes zijn wel 24 cm breed, maar slechts een 10 cm hoog. Ik dacht dat ze 24 op 24 waren.
Ik moet ze nog wel ophangen.

Skriv recension

Namn Check
Meddelande Check
återstående tecken
Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

Webbutik bibliotek

Kategorier