EasyWebshop

sjotterskraam

sjotterskraamTillfredsställelse poäng: 3/5
4 röster, 5 recensioner

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

Waarschijnlijk de grootste van de Benelux

www.sjotterskraam.be

sjotterskraam
StatusÖppna: Kunder kan se artiklar och köpa dem
Språk, ValutaNederländska, Euro

Recensioner

5 recensioner hittades.

Vandevijverelördag den 8 oktober 2016, 12:23

Vlotte snelle en zeer betrouwbare afhandeling,+ snel antwoord op mijn vraag per mail. Club Brugge producten snel en juist ontvangen zeker doen!

steven broothaertssöndag den 22 maj 2016, 7:12

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

Vlotte regeling.zeer goed verpakt...goeie kwaliteit.zeer tevreden over sjaal en pet van club Brugge....aanrader

testmåndag den 15 februari 2016, 9:23

test

Realsöndag den 24 januari 2016, 16:22

De real Madrid kussen zat een vlekje op en zat los in de doos .
De kussen is met een print waardoor het je door de realmadrid sloop kunt zien . De deken eerst moeten wassen .ben zwaar teleurgesteld omdat alles nep is . Voor dezelfde prijs kan ik ze bij real Madrid shop bestellen . Jammer waren ze daar uitverkocht .volgende keer bestel ik terug bij soccershop in Nederland . Daar is wel alles met certificaat .

sjotterskraamlördag den 30 januari 2016, 23:00

Beste, als er een vlek op zit waarom neem je dan geen contact met me op? Waarom moest je het deken eerst uitwassen? Deze producten zijn helemaal niet nep, aan het kussen en het deken hing een certificaat.

testlördag den 26 december 2015, 23:45

test

Skriv recension

Namn Check
Meddelande Check
återstående tecken
Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

Webbutik bibliotek

Kategorier