Food4Pets.be

Food4Pets.beSatisfaction score: 4.7/5
94 votes, 6771 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.easywebshop.com/food4pets




Food4Pets.be
StatusClosed: customers get a message to come back later
Language, CurrencyEnglish, Dutch, Euro

Reviews

We found 6771 reviews.

Jeff Gliedman2 February 2024, 19:37

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Smooth ordering and fast delivery! Always good.

Ingrid Van Cakenberghe29 January 2024, 9:10

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Geleverd zoals beloofd.Top!

Jos van Iperen27 January 2024, 17:10

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Bestelling: eenvoudig simpel en snel
Bevestiging: per omgaande
Levering: zoals altijd de volgende dag
Verpakking: prima

Emmanuelle Lorette16 January 2024, 14:19

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Reponse rapide aux mails et livraison reçue le lendemain !

Simon Braunleder8 January 2024, 13:23

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Excellent online shopping. Prices are good and delivery was super quick.

Jorge Canovas17 November 2023, 9:55

I always have problems with the delivery company. Until now (I have been ordering food for my dog here since 2 years ago, every 3 months) and they never delivered it to my house. They directly delivered in a recovery post, so it is me who has to go every time to take it (and it is quite heavy) and far

Benjamin Cools12 November 2023, 11:38

snelle levering , alles ok zoals gewoonlijk...
Maar , wat er met Orijen gebeurd is is niet ok , dat dat merk is overgenomen en de samenstelling licht veranderd , ok , maar niet zodanig dat de katten er ziek van worden , Ik wist echt niet wat er gebeurde , katten die erg vaak begonnen braken bloed in hun stoelgang kregen... het viel amen met grote werken in huis , dus we dachten dat het stress was ... darmontseking bleek later dus niet echt van de stress te zijn , ik had net nog een niiewe zakt original kat 5.4kg gekocht en ze willen er absoluut niet meer van eten , na meer dan 10 jaar hun favoriete voeding plots niet meer willen en ervan braken als ze er dan toch iets van eten... dat is echt niet koosjer... Nu nog steeds op zoek naar een vervanging want ze zijn erg kieskeurig , de Canagan Chicken lijkt nog het meest aanvaard van alles wat ik tot hiertoe al probeerde.

Benjamin Cools4 November 2023, 11:10

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Superservice zoals altijd !

Luc Wouters3 November 2023, 15:31

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Had to change food for our lab. She s on Orijen since many years. Our dog was
Constantly Sick since Orijen has a New owner “MARS” in 23. They must use cheap ingredients since then. We have a New dog now she’s on Celtic. Amazing personal service from Food4petz. Thanks for the gift.
Professional advice, service and high standard food.
Thank you.

Astrid Boutkan30 October 2023, 15:05

Geschrokken van de prijs voor de bestelde hondenbrokken. Op Google kwam ik erachter dat food4pets de hoogste prijs rekent. Helaas wordt er door de nieuwe eigenaar, bij een grote bestelling, ook geen korting gegeven,zoals de vorige eigenaren wel deden. Dit was voor mij de laatste keer food4pets!

Danaé Liaropoulou30 October 2023, 14:20

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Top !!

Bojan Boznik18 October 2023, 14:36

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

They were very proffesioanl and quick.

Bojan Boznik14 October 2023, 17:32

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Very professional

Eric Mallant8 October 2023, 15:34

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Great service. we received it a day later.

Shirley Latriche16 September 2023, 15:19

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Great service! I received my order the next day. Will definitely use this site again.

Danaé Liaropoulou11 September 2023, 15:28

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Excellent buying and delivery procedure

Sophie Zhu9 September 2023, 13:08

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Perfect! I ordered on day A and received my order on day B. I recommend without hesitation

Femke Gebruers30 August 2023, 9:55

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Levering de volgende dag, zoals steeds netjes verpakt en schadevrij afgeleverd. Top-service!

Francine Lemayeur29 August 2023, 18:17

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Heel verzorgd en op tijd geleverd ! De Celtic Connection brokken worden hier nog altijd geliefd. Kwalitatieve en zeer goed verteerbare brokjes.

Benjamin Cools29 August 2023, 16:22

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Alles tip top zoals gewoonlijk

Svensson Alex27 August 2023, 13:46

Altijd op tijd geleverd
Celticonection is het enige droogvoer dat echt lekker ruikt als je de zak open-maakt.Onze honden lusten het dus is het ok.

Guus Brummans15 August 2023, 18:45

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Mijn Hond Zezzy, Golden retriever, nu 4 jaar, heeft al 6 maanden nu Celtic Connection Hondenbrokken Kip met Kalkoen & Zoete aardappel.
Sedert ik dat gebruik heeft ze nauwelijks meer diarree. Echter bij de jaarlijkse controle van mijn dierenarts (10 augustus 2023) adviseerde hij mij na te denken over een andere brok omdat zij veel tandaanslag had. De huidige brok is eigenljk voor een grote hond (36 kg) te klein, waardoor er te weinig gekauwd wordt. Suggestie?

Yves Thomas8 August 2023, 22:28

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Het is niet meer wat het geweest is onder de vorige uitbaters. Meermaals een redelijke prijsopslag maakt dat f4p niet meer de goedkoopste zijn. Spijtig want ik ben reeds vele jaren trouwe klant. Verzending is nog steeds zeer snel, maar ik had met mijn bestelling me vergist en had hierontrend een email verzonden om deze bestelling eventueel iets aan te passen (bijna onmiddellijk na bestellen en nog zeker niet verzonden)...maar nooit antwoord gehad en daags nadien kwam mijn 'foute' bestelling aangeleverd.
Toch een beetje spijtig vind ik.

Food4Pets.be9 August 2023, 9:23

Bedankt voor je beoordeling.
Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent van onze service.

De prijzen die je ziet op de webshop zijn de adviesverkoopsprijzen die de producent ons oplegt om te gebruiken.

Wij proberen zoals steeds een goede, scherpe prijs aan onze producten te geven met een goede service voor de klant waar wij zeer veel belang aan hechten.

Wij begrijpen dat dit een ontevreden gevoel met zich mee kan brengen als vaste klant. Wel zijn wij volop aan het kijken hoe wij een spaarsysteem/klantenkortingen kunnen toevoegen aan de vernieuwde webshop om trouwe klanten zo te belonen. Deze zal eind dit jaar online komen.

Wat betreft je mail om een fout in je bestelling door te geven. Hier kan ik jammer genoeg niets van terug vinden. Je mag die mail ons nog steeds bezorgen dan kan ik nagaan waar het fout is gelopen.
Zoals je weet vinden wij klantenservice zeer belangrijk en hadden we er alles aangedaan om je bestelling aan te passen.

We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd t

Annemie Pieters19 July 2023, 17:10

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Snelle en verzorgde levering!

Webshop Directory

Categories