EasyWebshop

Tuinbeelden Nolmans Michel

Tuinbeelden Nolmans MichelTillfredsställelse poäng: 5/5
15 röster, 21 recensioner

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

www.tuinbeelden-nolmans.be

Tuinbeelden Nolmans Michel
StatusÖppna: Kunder kan se artiklar och köpa dem
Språk, ValutaNederländska, Euro, US dollar, British pound

Recensioner

21 recensioner hittades.

Hildeonsdag den 28 september 2016, 13:09

Snelle levering! Beeldje voldoet volledig aan de verwachtingen.

Karinasöndag den 25 september 2016, 21:23

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

mooie beeldjes en vlugge levering, zeer tevreden

Geert Gielentorsdag den 8 september 2016, 13:18

Correcte en snelle levering

bart van biesenlördag den 20 augusti 2016, 13:32

Ik ben heel tevreden ,snelle levering en mooi beeldje

Cools Jessiefredag den 15 juli 2016, 22:46

Heel mooie schaapjes, ben er heel tevreden mee. Zeer snelle levering en heel goed verpakt.

Geafredag den 8 juli 2016, 23:10

Hele goede service, eerste beeld was bij aankomst kapot, na kontact is er een nieuw beeld bezorgd geweldig
Daarvoor hartelijk dank

geatisdag den 28 juni 2016, 22:46

Heel tevreden,mooi beeld (harley davidson) snelle levering

Maggelienonsdag den 22 juni 2016, 13:50

Tevreden over de aankoop,
mooie klantenbinding wegens onverwachtse problemen.
Heel tevreden, we kijken voor een volgende bestelling.

Kristellördag den 18 juni 2016, 19:05

absoluut aan te raden. snel, correct, vriendelijk,betrouwbaar...een voorbeeld voor velen. Donderdag besteld, zaterdag geleverd !

Moniquelördag den 18 juni 2016, 11:26

super bedankt. Mijn betonnen hondje is nu heel aangekomen. De eerste was helaas niet heel aangekomen. Na dit aangeven te hebben kreeg ik snel bericht dat ik een nieuwe kreeg. En die is er nu. Helemaal goed en ook veel sneller als ik gedacht had. Super service en vriendelijke benadering. Dank je wel

Steventisdag den 7 juni 2016, 15:45

Prachtige beeldjes en zoals gewoonlijk snelle levering

karinsöndag den 5 juni 2016, 18:40

Zeer vriendelijk, en mooi materiaal.....

Moniquefredag den 27 maj 2016, 14:26

Heel snel mijn bestelling ontvangen. Maar helaas was het betonnen beeldje kapot bij aankomst. Na melding hiervan kreeg ik snel bericht dat ik een nieuwe krijg. Kon even duren, naar dat vind ik niet erg. Super service super bedrijf en ook niet duur.
Reuze bedankt

Marleentisdag den 10 maj 2016, 16:23

Zeer snelle service, vriendelijk en zeer behulpzaam. TOP, Bedankt!!

Petersöndag den 8 maj 2016, 11:07

Alles vlot verlopen,bedankt voor de snelle reactie!
Zeker prijs/kwaliteit een topper!!

Ingetorsdag den 5 maj 2016, 17:30

vlotte afhandeling , bedankt !!!

wimfredag den 29 april 2016, 19:08

correcte prijzen en service

Steventorsdag den 28 april 2016, 13:24

Alles ok, snel geleverd

Kristofmåndag den 25 april 2016, 20:32

Alles heel vlot verlopen, aanrader!

Koentorsdag den 31 mars 2016, 13:27

zeer tevreden over de aankoop en zeer snel geleverd

Frankmåndag den 14 december 2015, 18:52

Bedankt voor de snelle levering! Alles was mooi ingepakt, geen problemen!

Skriv recension

Namn Check
Meddelande Check
återstående tecken
Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

Webbutik bibliotek

Kategorier