Leni Webshop

Leni WebshopSatisfaction score: 4.9/5
7 votes, 381 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.leniwebshop.be




Leni Webshop
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyEnglish, French, Dutch, Euro

Reviews

We found 381 reviews.

Hilde Verdonck9 March 2024, 19:34

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Ik heb gisteren een zeer passende reading mogen ontvangen. Zeer rustgevend en geruststellend, ook vanuit de minder makkelijke stukken. Leni weet het telkens heel goed te verwoorden. Een extra plus dat ik de video kan bewaren. Ik zal deze zeker nog vaak bekijken.
Ook een plus en 5 sterren voor de video's en readings via youtube!

linda staal21 February 2024, 19:30

Voor het eerst dat ik een reading heb gedaan bij Leni. ik kreeg deze heel vlot. en was echt spot on. Ik kijk elke maand naar de volle en nieuwe maan readings.
Maar het is extra speciaal om een persoonlijke reading te doen. Nogmaals dank Leni.

Sara Prové18 January 2024, 15:14

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Op Nieuwe maan in Steenbok, mijn zon en maan,vroeg ik een korte persoonlijke reading aan. Steeds weer ben ik verwonderd over de accuraatheid van Leni's readings.Ze vormen een bevestiging van wat aan de orde was en is.

Morgane Vereecken24 October 2023, 13:27

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Heel treffende reading ontvangen. Video duurde ook langer dan aangegeven. Leni neemt haar tijd en dat kan ik enorm appreciëren. Voor mij een complete reading waar ik zeker mee verder kan.

Michèle De Bruyne31 August 2023, 19:11

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Heel erg tevreden met mijn bestelling, net zoals voorheen. Persoonlijk contact vond ik heel aangenaam. Ook veel waardevolle info op de website. 5 sterren

Valentine Bouwman15 June 2023, 17:56

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Ik kan nog geen beoordeling geven …..ik heb m’n bestelling nog niet ontvangen ☺️

Sue Taylor21 April 2023, 13:22

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Leni is gewoonweg super !

Kathy Mortier8 April 2023, 20:02

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Na het bekijken van de reading kan ik mij volledig vinden in hetgeen je mij doorgeeft. Je hebt mij een duidelijke beschrijving gegeven van waar ik nu sta en hoe ik me nu voel. Het geeft mij duidelijk richtlijnen naar de toekomst toe en sterkt mij in hetgeen ik nu aan het doen ben. Bedankt

Sandra Bremmers6 April 2023, 9:26

Hoi lieve Leni,

Ben je me vergeten of is de wachttijd gewoon lang. 22-3 besteld/betaald. En nog niets binnen of heb ik m over t hoofd gezien?

Zonnige ☀️ Groet Sandra

Leni Webshop6 April 2023, 14:39

Hallo Sandra,

We hebben inderdaad wat vertraging in de verwerking, maar jouw video is jou in de loop van afgelopen nacht verstuurd. Misschien is deze in je spam terecht gekomen?
Ik stuur jou zo meteen nogmaals de link via email.

Groet, Leni

Monique Kuster6 February 2023, 15:31

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Mooie healing, ik kan veel dingen plaatsen wat je voelde bij mij, prachtig! Ook fijn dat ik me geen zorgen hoef te maken! Dank je wel Lieve Leni

Monique Bod-Duenk13 January 2023, 12:08

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Ik heb een mooie Email reading ontvangen waar ik erg blij mee ben. Zeer interessant en verhelderend. Dank je wel, Leni.

Monique Kuster11 January 2023, 14:32

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Ik vond het een mooie healing, veel dingen waren duidelijk. Veel dingen ga ik aan werken. Ik zou graag een uitgebreide healingsessie doen maar vind die een beetje duur, misschien heb je een keer een aanbieding of zo, maak ik daar zeker gebruik van. Dank je wel lieve Leni

Valentine Bouwman15 December 2022, 22:11

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zo een mooie Reading !!!
Leni is echt een engel op aarde

Siebe van Rijswijk7 December 2022, 12:23

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Hoi lieve Leni,

Alleen maar licht en zonneschijn voor jou en je mooie reading(s).
Hemeltje lief, wat zijn het kloppende, sprekende woorden.
Ik ben je heel dankbaar hiervoor (alweer) en sta hierdoor nog meer vastberaden en zekerder op mijn poten.
Ik heb namelijk al twee maanden geleden besloten een maand naar het (hopelijk) zonnige zuiden te rijden met mijn oldtimer camper.
Ik zal aan je denken en dank je nogmaals duizend maal in het rond.

Liefde <3

Siebe

Gonnie Rond-Schoonderwoerd21 November 2022, 13:11

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Dankjewel Leni, voor de duidelijke en mooie Reading die ik mocht ontvangen. Heeft mij veel inzichten gegeven en vertrouwen. Hartelijke groet Gonnie

Monique Bod-Duenk18 November 2022, 16:39

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Ik ben heel tevreden over de bestelde artikelen en over de levering. Alles is prima verlopen.

Michèle De Bruyne15 November 2022, 6:14

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Voor een tweede keer mocht ik een uitgebreide reading ontvangen. Ik ben zeer dankbaar voor deze extra inzichten. Ook volg ik Leni graag voor haar algemene video's en meditaties. Zeer tevreden! 5+

Ariëtta Petie-Hendrikx6 November 2022, 10:11

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Dank je wel Leni voor de hele mooie Reading!
Het is echt een bevestiging van wat ik al vermoedde en voelde.
Ik zal zeker in de toekomst vaker een reading bij jou bestellen
Nogmaals bedankt!

Sue Taylor2 November 2022, 18:21

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Super tevreden!!

Jeannette den Besten30 October 2022, 17:33

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Ik volg Leni al een aantal jaartjes met heel veel vertrouwen. Ze weet telkens weer precies datgene door te mogen geven waar ik van kan leren. Ze is puur en beschikt over heel veel mooie gavens waar ze andere zo enorm kan helpen. Ook met een healing op afstand. Voelde de warmte en de opruiming energetisch doorgegeven van haar energie. Geweldig. Zeker aan te raden om bij Leni een behandeling te boeken. De energie gaat zijn eigen weg net waar het op dat moment voor nodig is om vooruit te kunnen. Alle dank voor Leni xx

Monique Baas30 September 2022, 12:44

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Leni weet het altijd goed te verwoorden. Ik luister meestal meerdere malen (1 en 2 weken later) de reading terug
Vaak hoor en zie ik dan nog beter wat op dat moment de boodschap voor mij is. Daardoor weet ik weer even de kern voor mezelf wat belangrijk is.

Martine Walckiers31 August 2022, 17:07

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Vandaag opende ik m'n levering. Ik moet zeggen dat ik uiterst tevreden ben over de zorg waarmee alles verpakt was.
Dankjewel hiervoor Leni!
Wil ook nog ff kwijt dat de orgonite piramide nog mooier is dan op jouw site! Top!! �

Wilma Van Grinsven19 August 2022, 17:33

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Echt een hele fijne prettige Reading! Ik ben erg tevreden, ook over de snelle levering

Stephanie Peters2 August 2022, 20:51

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Dank voor de mooie kaarten en stenen Lenie.
Goede ervaringen, service en snelle reactie via mail

Webshop Directory

Categories