EasyWebshop

SlowBeauty Lifestyle

SlowBeauty LifestyleTillfredsställelse poäng: 5/5
5 röster, 6 recensioner

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

We all deserve to life the good life

www.slowbeauty.eu

SlowBeauty Lifestyle
StatusÖppna: Kunder kan se artiklar och köpa dem
Språk, ValutaNederländska, Euro

Recensioner

6 recensioner hittades.

Nicolemåndag den 4 juli 2016, 9:03

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

Bedankt voor de snelle levering en Service omtrent de Caption nagelakken en het bijgesloten cadeautje .. Lief ...X

Melissa Driessenmåndag den 13 juni 2016, 11:27

Heb nav jullie Facebook post, zondag de face water van Organic tan besteld. Inmiddels mail dat het product vandaag verstuurd is! Top dat jullie zo snel leveren. Heel benieuwd naar dit product......

Groetjes Melissa

Lotteonsdag den 13 april 2016, 14:25

Jaahhh, mijn Caption nagellak is gisteren binnen gekomen en gelijk uitgeprobeerd. Ziet er echt uit als Gellak en de glans is super. Nu afwachten hoe lang het blijft zitten :-)

Hanneloretisdag den 4 augusti 2015, 13:06

Mijn levensstijl sluit naadloos aan bij jullie filosofie wat mij getrickerd heeft om een aankoop bij jullie te doen.

Bedankt SlowBeauty voor het kadootje :-)
Mijn SlowBeauty leven is compleet met jullie producten ;-) Niks teveel gezegd en niks gelogen. 1 kritische kanttekening.... ik mis verzorgingsproducten voor de mannen.

Ester Molekamptisdag den 26 maj 2015, 16:53

Wat een prachtige blouse.... duurder in aanschaf maar je voelt en ziet de kwaliteit. Uniek en je zult er niet snel een 2de van zien! Thx

Margo Suikerbuyktorsdag den 30 april 2015, 16:31

Al enige tijd het merk SpaRitual gevolgd en nu toch maar eens wat producten aangekocht. Wellness is hier echt het goede woord. Wat een verwennerij voor het lichaam.

Ook aan SlowBeauty een bedankje voor de correcte levering en de mooie verpakking. Een feestje om te ontvangen en een cadeautje om uit te pakken

Skriv recension

Namn Check
Meddelande Check
återstående tecken
Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

Webbutik bibliotek

Kategorier