Tennisbesnaringen Uvyn

Tennisbesnaringen Uvyn

www.tennisbesnaringen.be




Tennisbesnaringen Uvyn
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyDutch, Euro

Reviews

We found 35 reviews.

Elise26 April 2017, 15:00

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

10/10 :)

E23 March 2017, 14:18

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Dag Uvyn,

Ik wil je bedanken voor de snelle service! Decathlon heeft mijn racket om zeep gekregen door slecht te bespannen -> tennisbespanning op squash racketje maar niet willen toegeven... ERG!

Bedankt om mijn reserveracketje snel te bespannen voor mijn wedstrijd. Mijn zegen heb je tov al de 'grote winkels' zoals Intersport en Decathlon!

Snelle Eddy8 March 2017, 8:54

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Snel! Mijn badminton snaar was wel snel stuk gesprongen (1 maand). Gratis vervangen maar wel met de kost van enkele buisjes (Hoe noem je dat: tuubings???).
Bespanning is nu 6 maand oud en is prima in orde.

Jean L1 March 2017, 15:21

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Spijtig dat er op de locaties voorde racket af te leveren niemand aanwezig is voor de nodige info te krijgen.

Wel telefoon ontvangen na indienen van mijn racket om alles te kunnen kiezen/bespreken.

Snelle reactie van bespannen. De beschermtape van mijn badminton racket was wel snel versleten.

Tennisbesnaringen Uvyn27 June 2017, 15:23

Ik lever liever zelf alle info dan de mensen va n de cafetaria's de uitleg laten geven.

Er zouden teveel fouten gebeuren!

De beschermtape snel versleten? Dan heb je waarschijnlijk veel de grond geraakt? :) Breng hem even binnen dan vervang ik hem wel...

Laurent VD8 February 2017, 12:22

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Geen winkel. Voor de rest goed. Ideaal voor competitiespelers door de snelle service en goed advies.

Patrick6 February 2017, 9:14

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Racket afgeleverd in de Blaarmeersen.
5 dagen later terug.
Prima snaar. Snelle service.
Mooie uitleg gekregen aangezien mijn fiche dat ik ingevuld had niet duidelijk was.
Smsje ontvangen dat racket op donderdag in club zou liggen.
Betere uitleg gekregen dan Intersport!
Spijtig dat er geen winkel is.

Isabelle3 January 2017, 12:29

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Toffe kennismaking! Soms moeilijk aangezien je geen vaste openingsuren hebt... Maar de 'ton' brengt oplossing...

Prima snelle service!

De goede Sint30 November 2016, 14:19

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

De Sint zijn racket was gesprongen net op het dak van uw huis... Was dat pech zeg! Ik en Piet waren net een partijtje aan het tennissen van dak tot dak... Maar wat zagen we? Een bespandienst onder ons voeten? Ik heb mijn paard direct via de telefoonlijn naar beneden gestuurd. 23u15...


Maar zelfs om 23u15 nog bereid gevonden om de racket te bespannen...

Zwarte Piet is de racket om 8:00 de dag nadien nog snel komen ophalen...


Met dank!
De Sint en Piet.

Tennisbesnaringen Uvyn27 June 2017, 15:24

Zwarte Piet je mag uw tennisballen nog uit mijn goot komen halen en mijn telefoonlijn hangt nu los!

Ik ga het zeggen tegen Sinterklaas é!

Paul29 September 2016, 14:05

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Goed.

Debora1 August 2016, 13:46

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Als je binnen de 24 uur kon bespannen ging ik een review maken... 7maand later...

Mijn review: Goed snel en top uitleg...

Isolde Van Gavere25 July 2016, 13:12

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Goede uitleg. SNelle service.

Bram9 June 2016, 8:48

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Veel goede uitleg gekregen en zeer snelle service.
Mijn squahracket trilde na de vorige bespanningen. Deze keer voor het eerst bij Christophe laten bespannen. Alle trillingen zijn weg en racket speelt weer super goed.
Bedankt!

Tennisbesnaringen Uvyn22 June 2016, 10:35

Ik hoop dat je er nog veel plezier aan kan beleven!

Eveline11 May 2016, 14:05

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Perfect bespannen en leuk gekleurd gripje(roze)

1 dagje te laat racket teruggekregen. Jammer maar was mijn eigen fout :)

Volgende keer bezorg ik hem bij je thuis ipv Blaarmeersen.

Tennisbesnaringen Uvyn22 June 2016, 10:34

Srr dat je uw racket een dag te laat kreeg. Ik was jammer genoeg niet vrij om je racket dezelfde dag nog klaar te hebben. Maar toch binnen de 24 uur bespannen hé :)

Den appelsien4 May 2016, 13:32

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Goede snelle service!

Door deze goede reclame krijg ik nu een gratis overgripje? Een neen hebben we, ... een ja kunnen we krijgen?

NVD2 May 2016, 9:01

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Top. De beschermtape is wel snel versleten ... maar dat kan ook aan mij liggen :)

Tennisbesnaringen Uvyn22 June 2016, 10:34

Ik vrees er voor...dat jij de bepalende factor bent voor het verslijten van de tape :)

Bart van de Blaarmeerse20 April 2016, 13:38

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Merci Christoph om mijn squashracket zo snel te bespannen! En Merci om uit te leggen waarom er zo een 'tape' op het racket wordt geplaatst. We leren bij!

Bram14 April 2016, 15:51

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Mijn badmintonracket binnengebracht, en 1 dag later kraakvers bespannen voor mijn tornooi. Klasse.

Guido VH7 April 2016, 8:43

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Dank u voor de nieuwe snaren. Ik wist niet dat mijn armproblemen door mijn oude snaren kwamen. Nu ben ik al maand 'pijnvrij'.

Squash fanaat11 February 2016, 13:59

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Bedankt om mijn racket op een zondag te besnaren! Volgende keer kom ik bij je thuis ipv achter te laten op de Blaarmeersen.

Dhooge9 February 2016, 8:12

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Mijn snaren van mijn racket was tijdens het tornooi in Merelbeke gesprongen. De racket lag de volgende match klaar. Die match won ik :)

Melanie28 January 2016, 9:46

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Top en snel!

Annelies25 January 2016, 14:35

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Goed. Punt.
1 nadeel: geen winkel waar je kan soms kan wachten op je racket tijdens het shoppen...

Tennisbesnaringen Uvyn22 June 2016, 10:32

Volgende keer zal ik een koffietje maken en kan je toch wachten :)

Nico25 January 2016, 14:33

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Snel, goed en goedkoop! Kon mij goed bekoren door een racket tijdens een wedstrijd af te werken.

Maxime25 January 2016, 14:29

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Goede zeer snelle service. Pakken sneller dan winkels en met persoolijke aanpak. Heeft op basis van mijn techniek een snaar bepaald!

Bedankt Christoph!

Webshop Directory

Categories