EasyWebshop

J&L Entertainment

J&L EntertainmentTillfredsställelse poäng: 5/5
11 röster, 13 recensioner

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

Merchandises Videogames

/www.easywebshop.com/jenlmedia

J&L Entertainment
StatusStäng: Kunderna får ett meddelande att komma tillbaka senare.
Språk, ValutaNederländska, Euro

Recensioner

13 recensioner hittades.

Skriv recension

Wendylördag den 15 augusti 2015, 8:32

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

Tevreden, snelle levering, goed kwaliteit van producten.

Roosmåndag den 15 juni 2015, 18:44

Alles zeer goed ontvangen. Als ook zeer snel. Bedankt

F.Schutztorsdag den 4 juni 2015, 10:12

Op 27-05-2015 diverse materialen bii j&lhobby besteld en via IDEAL betaald.
Tot op vandaar 04-06-2015 nog steeds niets ontvangen,hoor taal noch teken van jullie.
Zelfs nog geen trac/trace nummer van Post nl.gekregen,dit houd in dat het pakket nog niet bij postnl is aangeboden door jullie.
Erg slecht.

Maureenmåndag den 16 mars 2015, 6:03

Jammer dat ik mijn bestelling niet heb kunnen ontvangen door de onhandige verzendingsdiensten.
Ik keek er zo naar uit en nu kan ik het nergens meer bestellen.
Bedankt voor de mail waarin u heeft gemeld wat het probleem was.
Zal zeker nog eens bestellen o dan een correcte recensie te kunnen geven.

joelfredag den 16 januari 2015, 19:33

ik hoor veel goede recensies maar hoelang duurt het voor dat het er is hoeveel dagen?

J&L Hobbyfredag den 16 januari 2015, 22:23

Bestellingen worden binnen de 48u na ontvangst van de bestelling en betaling verstuurd. U krijgt een bericht wanneer het pakje verstuurd is. Als u de volgende dag de bestelling nog niet ontvangen hebt, neemt u best contact op met ons. In het verleden merkten wij dat er pakjes 'verdwenen' bij onze logistieke partner, daarom kiezen wij voortaan om enkel te versturen via een track and tracé nummer zodoende wij het pakje kunnen volgen.

Tanjafredag den 16 januari 2015, 14:26

Zeer snelle verzending, alles prima in orde.
Zeker een aanrader om bij te bestellen!

bielördag den 10 januari 2015, 22:45

Weer alles prima in orde. Snelle service.
Bedankt voor het samenvoegen van mijn 2 bestellingen.

Anoniemonsdag den 7 januari 2015, 12:05

Duurt allemaal een beetje lang hoor ik bestel dingen uit Polen die er sneller zijn maar wel goede helpdesk

J&L Hobbytorsdag den 8 januari 2015, 21:11

Jammer dat u anoniem wenst te blijven en wij niet kunnen uitzoeken wat het probleem was.

brusten reneldelördag den 27 december 2014, 9:20

Alles was weer perfect inorde .

Ellensöndag den 21 december 2014, 13:17

Super snel opgestuurd, echt een aanrader! Nogmaals bedankt.

Bourg Francetisdag den 16 december 2014, 10:24

Commandé très facilement. Livraison très rapide.
Produits pas encore testés car c'est un cadeau de Noel

J&L Hobbyonsdag den 17 december 2014, 17:36

Merci et bon fêtes

Katiasöndag den 14 december 2014, 11:26

Blije dochter,dus ook een mama blij gemaakt :-)

Graag gedaan en prettige feestdagen.

tinatisdag den 2 december 2014, 13:54

Bedank voor de goede service.

Graag gedaan en prettige eindejaarsfeesten

Skriv recension

Namn Check
Meddelande Check
återstående tecken
Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

Webbutik bibliotek

Kategorier