EasyWebshop

Sensum Shop

Sensum ShopTillfredsställelse poäng: 4/5
4 röster, 4 recensioner

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

Prikkel de zintuigen!

www.sensum-shop.be

Sensum Shop
StatusÖppna: Kunder kan se artiklar och köpa dem
Språk, ValutaNederländska, Euro

Recensioner

4 recensioner hittades.

Katty en dannymåndag den 27 april 2015, 13:59

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

heel tevreden over de snelle en vriendelijke service, gewoon Top, bedankt.

Lobke Van Opstalonsdag den 19 november 2014, 15:50

Weeral een super aankoop.
Het is vooral leuk dat Aron en Tom mij blijven verbazen.
Nu kreeg je er weer een goodiebag bij.
Super gewoon. Daarvoor alleen al zou je zo'n deal kopen.
Beide heren weten echt hoe ze hun vaste klanten op de juiste manier
moeten verwennen, om net dat tikkeltje meer te hebben
Doe zo verder jongens

Margreet Scheystorsdag den 5 juni 2014, 15:31

Ik heb een superdeal gekocht omdat de geldigheidsdatum erg lang was. Helaas nog niet lang genoeg want er is in die tijdspanne geen enkel weekend nog vrij. Jammer...

Lobke Van Opstalonsdag den 4 juni 2014, 16:29

Ik heb via de sensum shop een voucher gekocht voor de wellness. Enkele keren moeten wisselen omdat de datum nooit goed uitkwam. Tom en Aaron hebben mij hierbij vriendelijk geholpen. Ook de betaling is perfect in orde. Doe zo verder

Skriv recension

Namn Check
Meddelande Check
återstående tecken
Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

Webbutik bibliotek

Kategorier