EasyWebshop

Prohairclinic webshop

Prohairclinic webshopTillfredsställelse poäng: 4/5
29 röster, 34 recensioner

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

Anti haarverlies middelen die werken

www.haargroeimiddel-webshop.nl

Prohairclinic webshop
StatusÖppna: Kunder kan se artiklar och köpa dem
Språk, ValutaTyska, Engelska, Franska, Nederländska, Euro

Recensioner

34 recensioner hittades.

Roeblatorsdag den 14 april 2016, 13:12

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

Eerste keer dat ik dit product ga gebruiken. Heb me ingelezen en gezien de recensies en resultaten de moeite zeker waard. Ik ga na de zomer naar Istanboel voor een haartransplantatie en denk dat dit een goede basis is ter aanvulling. Product is wel prijzig.

By the way: snelle levering en correcte afhandeling!

Davytisdag den 8 mars 2016, 17:28

Goei product maar best duur.

Basilsöndag den 10 januari 2016, 14:54

Fast delivery, nothing damaged.
Heads up for the good service.
B

Jtisdag den 29 december 2015, 0:47

A ce jour, je n'ai toujours pas reçu ma commande normalement expédiée il y a une semaine.

PAOLOmåndag den 23 november 2015, 18:04

everything good

Edwardtisdag den 13 oktober 2015, 16:36

Uitstekende service,
makkelijke betaling via Visa.
zeer zeer snelle levering
alles correct verlopen
een aanrader

Kurttisdag den 23 juni 2015, 9:56

Very well done,
fast delivery free of charge !

Davy Spensmåndag den 8 juni 2015, 17:38

Prohairclinic got some good quality products but overall is it way to expensive for normal people. Its around € 600 / half a year.

But if thats the answer for stopping hairloss, then you choose for it.

Paolotisdag den 12 maj 2015, 19:47

prezzi competitivi!
spedizioni rapide!
dialogo facile!
non si può che consigliare!

Jostisdag den 5 maj 2015, 13:48

Excellente Service, ben al 2 jaar trouwe klant.
Mijn haaverlies is werkelijk gestopt na ongeveer een jaar gebruik te maken van Keratene pillen.

Daveonsdag den 22 april 2015, 17:18

Bonjour, c'est déjà le deuxième produit que j'achète. Je suis conscient qu'il faut l'utiliser minimum 14 mois pour voir des effets. Je reste positif, et continue à acheter le produit Keratene Retard. Si paiement par Paypal, livraison en 2 jours ouvrables, excellent, service rapide et efficace. Merci beaucoup. Dave.

federicosöndag den 25 januari 2015, 19:13

ottimo sito ; merce arrivata in breve tempo. continuerò a fare acquisti .

Klaasfredag den 28 november 2014, 8:51

Snelle levering, bijzonder professioneel. Revita shampoo is een aanrader voor iedereen!

Carineonsdag den 22 oktober 2014, 18:06

Ben zeer tevreden, en ook een hele snelle levering

giraud-bit patricklördag den 18 oktober 2014, 20:41

aucun probleme produits reçu très rapidement

doris. grootenboer@gmail.comfredag den 17 oktober 2014, 16:41

Ik kocht bij u Minoxidil 5% voor betere haargroei. Ik weet nog niet of het middel gaat helpen, maar het is moddervet spul. Mijn bij de apotheek gekochte flesje Minoxidil was gewoon helder. Ik loop nu voortdurend met vies vet haar, uitwassen kan natuurlijk niet, dan is het effect weg. Kunt u mij helpen met dit probleem?

Nicolasmåndag den 25 augusti 2014, 23:12

Revita is voor mij de BESTE SHAMPOO TER WERELD!!!
SLS vrij, dikke shampoo en niet te veel schuim. Revita shampoo is gewoon TOP!

Petersöndag den 3 augusti 2014, 21:55

Vorige maandag besteld.
Twee dagen nadien reeds geleverd.
Zeer vlotte service

Karentorsdag den 17 juli 2014, 14:01

Zeer overzichtelijke webshop, makkelijke betaling, top.

Reytisdag den 15 juli 2014, 18:36

Ik heb vorige week woensdag een bestelling gedaan en heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen.
Ben eerlijk gezegd wel heel teleurgesteld over de leverdiensten.

Stevemåndag den 7 juli 2014, 22:07

Goeie en vriendelijke afspraken gemaakt, gevolgd door snelle levering. Hopelijk groeien m'n haren even snel :)
Van het product zelf (revita shampoo) kan ik nog niet oordelen, het is m'n eerste aankoop.

Michaelmåndag den 19 maj 2014, 6:39

Anonieme verpakking is een GROOT voordeel, aan alles werd gedacht !

worldmåndag den 12 maj 2014, 23:12

Levering is altijd correct en vlug ,ik denk dat er wel een weinig verlies is van het haar door de producten maar spijtig geen hergroei.
De medewerkers van prohairclinic zijn wel heeeeel vriendelijk!!!!!!

Prohairclinic webshopmåndag den 3 november 2014, 16:20

Beste,
Hergroei is niet het hoofddoel van onze producten. Er bestaat geen enkel product dat haren die haar laat hergroeien nadat ze gestopt zijn met groeien.
Nochtans kunnen we verder haarverlies meestal sterk afremmen en zelfs stoppen door gebruik te maken van de producten op onze webshop.

Franksöndag den 11 maj 2014, 17:49

Snelle levering en netjes verpakt + nog enkele extraatjes erbij... Top !

Skriv recension

Namn Check
Meddelande Check
återstående tecken
Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

Webbutik bibliotek

Kategorier