Naaicenter Turnhout

Naaicenter Turnhout

www.naaicenterturnhout.be




Naaicenter Turnhout
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyDutch, Euro

Reviews

We found 25 reviews.

Mevr. Marja Wijns24 February 2022, 9:36

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Cover/Lockmachine voldoet aan alle eisen, zeer tevreden over dit product....

Mevr. Viviana Valckx1 October 2021, 14:00

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Dank voor de snelle levering van mijn Brother naaimachine, zeer tevreden

Mevr. Anahit Grigoryan5 June 2021, 11:03

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Beste,
Ik wil graag u bedanken voor de beste levering van mijn bestelling. Ik ben zeer tevreden ook van de lockmachine die ik online bij uw webshop gekocht heb. Ik amuseer mij er enorm met naaien.
Hartelijk dank en veel succes zoals in privé als in de zaak �
Grtjes Anna

Mevr. Hilde Depla10 May 2021, 16:57

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Heel tevreden, goede informatie, snelle levering

Mevr. Kathleen Kathleen2 April 2021, 14:39

Wanneer kan ik de bestelling in de winkel verwachten?

Mevr. Lynn Heiler20 March 2021, 22:30

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Ik ben super blij met mijn nieuwe naaimachine. De telefonische hulp om een juiste keuze te maken was ook zeer welkom.
De levering was snel en vlot!
Dank je wel

Mevr. Gonda Verpooten23 December 2020, 16:05

Ik heb m'n pakje niet ontvangen, dus ik ben zeer ontevreden. Ik heb op 14/12 volgend bericht gekregen:
Geachte mevrouw Verpooten

De status van uw bestelling bij Webshop Naaicenter Turnhout is gewijzigd.
De nieuwe status van de bestelling is: Wachten op levering invoerder
Met vriendelijke groet
Webshop Naaicenter Turnhout

Webshop Naaicenter Turnhout23 December 2020, 16:26

Excuses voor het ongemak. Zoals vandaag telefonisch toegelicht, er was nog slechts 1 bol in voorraad, verder wachten wij inderdaad tot deze kleur terug door de invoerder geleverd wordt. Na ontvangst wordt dit onmiddellijk naar u verzonden.

Mevr. stella zeimpekis27 November 2020, 10:30

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Ik kocht wol van het merk kid annell, zeer tevreden ermee en het was super snel geleverd!

Mevr. Marie-Helene Selleslagh7 November 2020, 16:55

Beste, mijn excuses, maar is het mogelijk om de 20 bolle zwart te annueleren?

Mevr. Jessica Van de Vijver24 October 2020, 13:50

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Snelle en vriendelijke service !

Mevr. G. Tulner1 September 2020, 13:10

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zeer tevreden met mijn nieuwe Singer HD Denim naaimachine! Bedankt voor de vlotte service en levering.

Mevr. Astrid Hazebroek15 August 2020, 21:04

Het is lastig tevreden te zijn over iets wat je nog niet ontvangen hebt. Het feit dat het pas eind september wordt verwacht is informatie die ik heb moeten ophalen en niet vanuit jullie is gegeven.
Daarom van mij nog geen tevredenheidscore maar ik wacht rustig af en heb vertrouwen.

Ms. Gerlinde Vanhoudt10 June 2020, 19:32

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Ik ben op zich heel tevreden over de naaidoos, maar op de website stond dat de klepjes rood gingen zijn en ze waren roze... (Ik had speciaal bij jullie besteld omdat ik rood wel wou en op een andere website stond dat je de kleur niet kon kiezen. Dit was nu eigenlijk ook het geval...)

M. Yves ROBERT24 May 2020, 16:55

J'attends d'avoir reçu ma machine avant d'émettre un avis.

Bien à vous,

Yves ROBERT

Ms. Anneke van Gils13 May 2020, 8:42

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Ik had eerst een beetje moeite met het juiste gebruik van mijn nieuwe naaimachine, maar werd daarmee ongelooflijk prompt en goed geholpen aan de telefoon. Reuze bedankt!

Mevr. Karin Goedhuys7 May 2020, 17:22

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Naaimachine ontvangen op donderdag 7 mei (omstreeks 17u). Goed verpakte Singer machine.

Levering was relatief snel, rekening houdende met de beperkingen in tijden van "corona" en overbelaste leveranciers (zoals DPD).

Mevr. Christel Van Eyck7 May 2020, 13:14

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Heel tevreden met m’n nieuwe naaimachine .
Snelle service

Mevr. ilse van sant2 May 2020, 13:10

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

zeer blij van mijn aankoop

Mevr. Sara Schellekens30 April 2020, 12:30

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Top service!
Naaimachine besteld en vandaag al de mogelijkheid om hem af te halen!
Echt super!

Mevr. Martine Vos28 April 2020, 15:53

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Heel tevreden van mijn Singer naaimachine. Naaimachine was tijdig bij transportfima afgeleverd. Levering duurde omwille van corona iets langer, maar was toch nog binnen de week thuis.

Mevr. Goedele Durnez28 April 2020, 11:19

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

vlotte service, 's middags besteld en om 18h geleverd. mij ook telefonisch verder geholpen bij een probleempje.

Mevr. Sabine Broeckx27 April 2020, 20:36

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Vriendelijke en snelle service, dag nadien geleverd (zelfs tijdens coronaperiode). Tevreden van onze nieuwe Singer naaimachine.

Mevr. Ann Goossens4 April 2020, 15:02

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Super service! En heel persoonlijk! Echte aanrader!

Mevr. Patricia Wilmsen27 March 2020, 18:51

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Top service

Webshop Directory

Categories