EasyWebshop

barokspiegel.com

barokspiegel.comTillfredsställelse poäng: 5/5
108 röster, 114 recensioner

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

De grootste online spiegelwinkel

www.barokspiegel.com

barokspiegel.com
StatusÖppna: Kunder kan se artiklar och köpa dem
Språk, ValutaTyska, Engelska, Spanska, Franska, Italienska, Nederländska, Euro

Recensioner

114 recensioner hittades.

Sandraonsdag den 18 december 2013, 9:49

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

Ik heb de spiegel ontvangen, echt mooi. Bedankt voor je service en de mooie spiegel.
Warme groeten,
Sandra

Dienekeonsdag den 4 december 2013, 21:45

Soms vraag ik me wel eens af of de recensies kloppen op een website. Ik ga het nu uitproberen omdat ik heel tevreden ben met de spiegel en vindt dat jullie een pluim verdienen!

Marcoonsdag den 27 november 2013, 12:04

Het is jullie wederom gelukt om een tevreden klant te krijgen. Echt een unieke spiegel! Ik vertel het voort!

Sandraonsdag den 20 november 2013, 12:36

de spiegel staat prachtig. Bedankt!

Trijntjelördag den 16 november 2013, 15:41

Fantastische spiegel ontvangen. Echt prachtig!
perfecte service en kwaliteit.
Bedankt!

Annemiekemåndag den 4 november 2013, 14:00

We hebben de spiegel ontvangen hoor!
We zijn er blij mee :-)
Annemieke

Christel Ansinklördag den 2 november 2013, 11:16

Gisteren mijn spiegel (Marciano 32x37cm. antiekgoud) ontvangen. Staat superleuk. Ben heel tevreden. Mooie site, snelle levering helemaal top.

J. Van dijktorsdag den 31 oktober 2013, 21:12

Gisteren de Barok Spiegel Davide Buitenmaat 92x122cm antiek zilver kleur ontvangen.
Hij ziet er geweldig mooi uit en zijn er erg blij mee.
Was goed verpakt en snel geleverd op een aangegeven dag van voorkeur. Helemaal top!

Kittytisdag den 29 oktober 2013, 14:59

Onwijs mooie spiegel ontvangen, bedankt voor de snelle levering!

Daniellefredag den 18 oktober 2013, 9:58

Prachtige spiegel ontvangen, bedankt!

Daantisdag den 15 oktober 2013, 10:25

Perfect geregeld een spiegel online bestellen!
Helemaal Top!

Goelesöndag den 13 oktober 2013, 14:59

Hij is Prachtig!

Suzannelördag den 12 oktober 2013, 11:43

Perfect geregeld een spiegel online bestellen, wordt zo bij de voordeur afgeleverd!Prachtige spiegel!
Helemaal top! Bedankt! Suzan

Dr. J.C.M. Haakonsdag den 9 oktober 2013, 13:00

Geachte medewerkers van Barokspiegel,
U heeft een prachtige spiegel geleverd. Mijn complimenten voor de service en kwaliteit uiteraard in goede samenwerking met de prijs.
Hoogachtend,
J.C.M. Haak

Chantaltisdag den 8 oktober 2013, 14:01

Ik heb de spiegels gisterenmiddag ontvangen en vindt ze helemaal super!!!!!! Ze komen nog mooier over dan op de foto’s op internet!!! En bedankt voor de supersnelle en supervriendelijke service!!! Daar kunnen veel (web)winkels wat van leren!!

Marieketisdag den 8 oktober 2013, 9:46

Vanmorgen de spiegel ontvangen, mooier dan op de foto! supersnelle service, Bedankt Marieke

Philip & Baslördag den 5 oktober 2013, 12:51

Prachtige spiegel ontvangen, we schrijven deze recensie omdat u een perfect advies heeft gegeven en goede service verleent. Ga zo door!
Philip & Bas

Roxanalördag den 5 oktober 2013, 12:47

Hey Jolanda,late reactie!
Afgelopen week zaterdag is de spiegel in goede orde ontvangen en die hangt nu prachtig in mijn woonkamer. Thanks! Gr. Roxana

Skriv recension

Namn Check
Meddelande Check
återstående tecken
Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

Webbutik bibliotek

Kategorier