EasyWebshop

Welkom bij Ads Cosmetics webs

Welkom  bij Ads Cosmetics websTillfredsställelse poäng: 3/5
7 röster, 11 recensioner

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

GROOTHANDEL NAGELPRODUCTEN

www.easywebshop.com/adscosmetics

Welkom bij Ads Cosmetics webs
StatusÖppna: Kunder kan se artiklar och köpa dem
Språk, ValutaNederländska, Euro

Recensioner

11 recensioner hittades.

Elsen Annemieonsdag den 25 februari 2015, 21:44

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

Snelle service,maar verkeerde kleur van striper,nogthans de bestelbon is juist,maar mijn pakje niet, misschien kleurenblind ?Op mijn mail werd niet geantwoord

Janyonsdag den 18 februari 2015, 11:14

Pakje vandaag ontvangen (toestel om nagels te drogen met UV lampen. Spijtig genoeg is de handleiding in het Pools of een andere onbegrijpbare taal. Graag in het Nederlands aub!!!

Lorryonsdag den 10 december 2014, 19:09

Moest ik nu mijn bestelling hebben zou ik kunnen schrijven hoe tevreden ik ben, niet?

Manuellamåndag den 3 november 2014, 17:31

Ik heb ongeveer 3 weken geleden toch een 10 tal gels besteld, tot op heden heb ik nog steeds niets mogen ontvangen!!! Qua service en snelheid is toch wel wat te wensen over. Ik hoop dat 1 dezer dagen mijn bestelling bij mijn buren wordt geleverd. Ik weet niet of ik nog wel een bestelling wil plaatsen anders. 1 ster wil ik geven in afwachting van. Ik krijg genoeg mailtjes om me op de hoogte te houden dat alles verzonden is maar het duurd toch wel lang.

Ingetisdag den 21 oktober 2014, 20:35

Hallo

Ben zeer tevreden vn de producenten.

Grtjs.

Dupont Fabiennemåndag den 20 oktober 2014, 19:25

Hallo.

Is nu 2weken geleden dat ik mijn bestelling heb gedaan maar heb nog steeds niks ontvangen.

Mvg Fabienne Dupont
Keerstraat 52
3700 Tongeren

Martinelördag den 16 augusti 2014, 18:58

Hoi,
Bij mijn allereerste bestelling is het mij ook overkomen dat ik mijn bestelling niet kreeg. Blijkbaart lag het aan TNT . Ik heb lange tijd niks meer besteld. Ik ben nu wel tevreden want ik heb een bestelling gedaan, maandag betaald en vrijdag had ik mijn pakje al. En het zijn wel goede producten.

Sabrinaonsdag den 16 juli 2014, 9:19

Na 15 dagen nog steeds geen bestelling ontvangen, geen antwoorden op mail, telefoon blijft onbeantwoord, maar ze sturen wel deze link om hun te beoordelen! Goe bezig ADS!

Ilsemåndag den 16 juni 2014, 18:49

Zeer goed

ILSEfredag den 13 juni 2014, 13:33

goede service , en materialen

dank je wel

Romifredag den 28 mars 2014, 13:27

Goede en goedkope site.

Skriv recension

Namn Check
Meddelande Check
återstående tecken
Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

Webbutik bibliotek

Kategorier