EasyWebshop

food4pets.be

food4pets.beTillfredsställelse poäng: 5/5
1541 röster, 1896 recensioner

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

graanvrij dierenvoeding: online,goedkoop, all-in prijzen

www.food4pets.be

food4pets.be
StatusÖppna: Kunder kan se artiklar och köpa dem
Språk, ValutaDanska, Tyska, Grekiska, Engelska, Spanska, Finska, Franska, Italienska, Nederländska, Norska, Polska, Portugisiska, Rumänska, Ryska, Svenska, Turkiska, Euro

Recensioner

1896 recensioner hittades.

Första sidan - Föregående sida - ··· - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - ··· - Nästa sida - Sista sidan

Peter Daristisdag den 25 februari 2014, 12:52

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

Zoals altijd weer een supergoede service, bestelling geplaats deze was niet helemaal volledig door mij ingevuld. Ik werd door Food4pets direct gebeld en een dag later is mijn bestelling geleverd. Uitstekende service!!

Angeliek Rostisdag den 25 februari 2014, 10:57

Wauw!! Ben onder de indruk.. Super service en zeer snelle levering!! Helemaal TOP!!!

Marliesmåndag den 24 februari 2014, 21:57

Heel tevreden, wat ons betreft een 5+.
Perfecte snelle service!

evymåndag den 24 februari 2014, 13:46

Zeer tevreden van de sevice! Zeer snelle levering! Mijn katten zijn verzot op het eten van Acana!

Gabbysöndag den 23 februari 2014, 13:36

Geweldige webshop, snelle levering, goed voer voor een
prima prijs. Zeer tevreden !

Koensöndag den 23 februari 2014, 0:05

Zeer correcte levering en feed back. De levering en betaling verloopt vlekkeloos!
Zeer tevreden van de service....

Helenfredag den 21 februari 2014, 18:17

Excellent service, very quick would definitely recommend it.

Ben uit Groningenfredag den 21 februari 2014, 14:49

Eèn van de allerbeste diervoederleveranciers.
Kwaliteit van voer, klantvriendelijkheid, snelheid van leveren en
de prijs van het aanbod staat op eenzame hoogte.
5 sterren zijn eigenlijk te weinig.

Kattyfredag den 21 februari 2014, 13:39

Die was ik vergeten,
Van mij 5 *****

Kattyfredag den 21 februari 2014, 13:38

Wat ben ik blij met deze onlinewinkel en met de service die Mathieu bied.
Op de laatste moment bereid om de bestelling om te wisselen.
Wat moesten mijn poezen toch zonder jullie.
Ze zullen blij zijn als morgen de Wildcat weer aan de deur geleverd word.
Uitstekend voer,heel betrouwbaar en eindelijk tevreden en gezonde vitale poezen.
Heb andere merken graanvrije brokken geborbeerd,maar met jammer genoeg mindere ervaringen voor de poezen.
Gelukkig bestaat er wildcat,in begin even een omschakeling,maar na een maand super tevreden goede resultaten.
Net zoals de wolfsblut duck voor mijn chihuahua's. Houd hun suiker goed op peil ,mooie ontlasting en geeft veel vitaliteit.
Mijn hondjes hun energie is altijd goed op peil.
En dank je voor de snelle levering,ik wil nog wel eens verrast zijn dat de brokjes op zijn,dan worden ze de andere dag geleverd,echt verbazend snel soms.
Zelfs mijn vrienden bestellen nu bij jullie vanwege mijn enthousiasme.
Echt helemaal toppie
Groetjes katty

Claudiatorsdag den 20 februari 2014, 13:46

Super snelle levering en goede mail / bestelling updates!

Marinatorsdag den 20 februari 2014, 12:09

Wij kunnen ook niks anders zeggen dan dat we zeer tevreden zijn over de gevraagde levering en dat ons Mara super content is met haar nieuwe brokjes. Dit was onze eerste keer maar zeker niet de laatste keer. Doe zo voort. Bedankt

stefanietorsdag den 20 februari 2014, 9:43

Al een paar keer besteld en altijd zeer tevreden!
snelle levering!

Jackonsdag den 19 februari 2014, 16:06

Zeer tevreden. Goed,snel en tegen de beste prijs.

Ollieonsdag den 19 februari 2014, 14:38

Mijn baasje zag te laat dat mijn eten zo goed als op was. Dus snel besteld via de site en er een mailtje achteraan gestuurd of de bestelling svp snel geleverd kon worden. Gelijk reactie terug dat PostNL al geweest was, maar dat het met DPD misschien nog kon lukken. En dat bleek ook zo te zijn. Top super service!!! Vrijdag om 17.30 uur besteld, zaterdag om 10.30 uur in huis.

ellyseuter@live.nlonsdag den 19 februari 2014, 14:12

vrijdagmiddag besteld ,en zaterdag al in huis
GEWELDIG!!!!!!

ellyseuter@live.nlonsdag den 19 februari 2014, 14:10

vrijdagmidag besteld en zaterdag al geleverd
geweldig!!!!!

borisonsdag den 19 februari 2014, 13:45

Schitterende service, snel, behulpzaam, sympathiek, betrouwbaar ...Gewoonweg TOP.

Glynismåndag den 17 februari 2014, 15:54

Goed en snel . En bij vragen ook snel en goed . Onze Franse Bull doet het na hun advies zeer goed . Hij heeft wat gevoelige darmen maar met het geadviseerde voer nergens meer last van

Joycemåndag den 17 februari 2014, 15:00

snelle en adequate reactie op mail contact, verder vandaag besteld overmorgen geleverd.
kortom super service en bedrijf!

Ronaldmåndag den 17 februari 2014, 7:28

Zeer betrouwbaar. Snelle levering en scherpe prijzen.

Ilse Van Ackermåndag den 17 februari 2014, 1:28

Dinsdag besteld, woensdag geleverd.
Zoals steeds een snelle en perfecte levering van kwaliteits hondenvoer!
Zeer tevreden!

y. Wustenhoffsöndag den 16 februari 2014, 13:35

Sinds mei 2011 al tevreden klant.
Ik voerde Orijen en dat was hier voordeliger dan bij mijn vorige leverancier.
Sinds een jaar of twee over op de wolfsblunt graan vrije vis uitvoering daar het eiwit gehalte van Orijen vis te hoog was voor mijn border collie en dit dunne ontlasting teweeg bracht.
Qua service ben ik uiterst te vreden.
Door de weeks op tijd besteld....de volgende dag al in huis.
De voorraad is altijd up to date.
Ik betaal met paypal zodat de zending verzekerd is en zelfs die bijkomende kosten worden in mindering gebracht als vaste klant zijnde.
Ik zeg een dikke 10!

Robsöndag den 16 februari 2014, 8:44

De bestelling verliep vlekkeloos, supersnelle levering!
Bedankt alvast voor deze service.

Första sidan - Föregående sida - ··· - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - ··· - Nästa sida - Sista sidan

Skriv recension

Namn Check
Meddelande Check
återstående tecken
Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

Webbutik bibliotek

Kategorier