EasyWebshop

online-hobbyhuis

online-hobbyhuisTillfredsställelse poäng: 5/5
4 röster, 4 recensioner

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

van A tot Z voor handwerk

www.online-hobbyhuis.be

online-hobbyhuis
StatusÖppna: Kunder kan se artiklar och köpa dem
Språk, ValutaEngelska, Franska, Nederländska, Euro

Recensioner

4 recensioner hittades.

hemeleers martinelördag den 14 maj 2016, 19:55

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

mijn bestelling heel goed ontvangen een heel tevreden klant

Janssens Leatisdag den 29 mars 2016, 13:24

Mijn bestelling goed ontvangen,prachtig boek,en wol, alles prima aangekomen.Ook een dikke merci voor de veiligheidsoogjes.

Isabelletorsdag den 1 oktober 2015, 8:13

Prima service.. advies bij keuzes maken.
Tevreden klant :-)

Anne Duthoittisdag den 17 februari 2015, 8:57

Onlangs de loper met herfstbladeren gekocht. Kadootje voor mijn moedertje. Prima kwaliteit, snelle service en supergemakkelijke manier om te betalen. Ik ben zeer tevreden, dit is voor herhaling vatbaar!

Skriv recension

Namn Check
Meddelande Check
återstående tecken
Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

Webbutik bibliotek

Kategorier