EasyWebshop

Kleur per meter

Kleur per meterTillfredsställelse poäng: 5/5
90 röster, 116 recensioner

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

Opvallend creatief!

www.kleurpermeter.be

Kleur per meter
StatusÖppna: Kunder kan se artiklar och köpa dem
Språk, ValutaNederländska, Euro

Recensioner

116 recensioner hittades.

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - Nästa sida - Sista sidan

Sarahmåndag den 23 maj 2016, 16:41

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

Prima service, vlotte verzending, mooi materiaal!

ingefredag den 6 maj 2016, 16:39

Fijne communicatie bij ontbrekende stof in de webshop. Mooi verpakt, leuk cadeautje. Hier ga ik zeker nog bestellen!!!

Tina .måndag den 2 maj 2016, 12:45

Zeer snel verzonden . Stevig en veilig ingepakt . Zeer leuk cadeautje .

Josienmåndag den 25 april 2016, 10:54

Ik heb al meerdere bestellingen geplaatst bij Kleur per Meter. Ook nu ben ik weer heel tevreden over hun snelle en correcte service.

Jokefredag den 15 april 2016, 12:14

Ik ben zeer tevreden van mijn pakje! Er zat een tof extraatje bij, dat zeker zal gebruikt worden en helemaal aansloot bij wat ik mooi vind! Ik bestel zeker nog!

Tinne Vanderbeurenonsdag den 13 april 2016, 20:25

Tevreden over bestelling en heel blij met het cadeautje! Alleen jammer dat het 1 week duurde eer m'n pakje werd verstuurd.

Tinneketorsdag den 24 mars 2016, 12:01

Snelle, vriendelijke service. Koop zeker nog eens!

christinetorsdag den 17 mars 2016, 13:53

Tevreden over de bestelling en leuk cadeautje! Maar.. het duurde 6 dagen voordat mijn bestelling binnen was. Dat is niet vlot

de rotslördag den 27 februari 2016, 13:18

snelle levering, goed verpakt, beleefd mailcontact
tevreden !

maggyfredag den 26 februari 2016, 9:01

heel tevreden, alles is super vlug afgehandeld

rensketisdag den 23 februari 2016, 19:31

Super tevreden van alles ik had ook een verrassingpakket bijgenomen en wauw toppie helemaal wat ik gehoopt had.
Voor herhaling vatbaar!

Loetisdag den 2 februari 2016, 20:16

Geen problemen ondervonden. Zal zeker nog eens bestellen. Nog eens bedankt voor het leuke kadootje. Dank u

Shannamåndag den 25 januari 2016, 14:24

Leuk verrassingspakketje! Aangenaam om er een cadeautje bij te krijgen! Bedankt!

Tessatorsdag den 21 januari 2016, 18:35

Heel tevreden! Leuk cadeautje erbij en heel snelle levering! Ik ga zeker nog eens bestellen.

Nicky De Smedtfredag den 15 januari 2016, 13:30

Heel snelle levering en leuk dat er een verrassingspakketje bijzit ter compensatie van de verzendkosten.

Liesonsdag den 13 januari 2016, 17:09

Heel tevreden, vlotte service.

Denisemåndag den 11 januari 2016, 13:15

Heel erg tevreden over de bestelling. Ik kreeg zelfs een leuk extra cadeautje erbij!

Doriensöndag den 10 januari 2016, 23:07

Super snelle levering en wat leuk het extraatje in het pakketje. Nog een heel tevreden klant hier. Was al de tweede keer dat ik bij jullie bestelde en de eerste keer ook heel tevreden.

Emmanuellafredag den 1 januari 2016, 16:25

's Namiddags besteld en de volgende ochtend reeds in huis. Alles netjes verpakt. Het verrassingstoffen pakket oversteeg ruim mijn verwachtingen. Heel knap zo'n mensenkennis ! of moet ik zeggen Wensenkennis ? En de verschillende extraatjes die erbij zaten vond ik heel leuk. Precies alsof de Sint langgewenst was zoals in mijn kindertijd. Haha. Supersnelle levering en goede service. Jullie hebben er een klant bij ! Ik zal zeker nog bij jullie bestellen en dit met blindelings vertrouwen dat het allemaal ok verloopt.

Tatjanatorsdag den 31 december 2015, 12:42

Net mijn pakje ontvangen en 100% goedgekeurd! Goed en netjes verpakt. Het bestelde patroontje was uitverkocht, maar de compensatie maakt dit meer dan goed! Ook de kerstmuts is fantastisch! En de snoepjes... Echt super! Ik viel van de ene verrassing in de andere... Kleine details die het echt maken! Ik ben enorm tevreden en kan al niet wachten tot ik een volgende bestelling plaats. Bedankt voor de fantastische service (ook tijdens de feestdagen).

Sarahonsdag den 30 december 2015, 22:27

Het was de eerste keer dat ik bij jullie bestelde en ik ben heel erg tevreden. Er volgen zeker nog bestellingen. Ik was heel nieuwsgierig naar het verrassingspakket en ben daar zeer tevreden van. Mijn zonen zijn in de wolken over de pacman stof die er in zat, en plaatsten al hun orders (ik moet wellicht bij bestellen :-). Bestaat die trouwens ook in stretchvariant, want zoon nr 1 wil een pacman t-shirt...
Nogmaals dank voor de vlotte service en zeker tot een volgende keer!

Barbara Verhennetisdag den 29 december 2015, 19:39

Niet de eerste keer dat ik bij jullie bestelde! Telkens weer een heel snelle service, alles correct en ook deze keer weer een leuke verrassing erbij! Dankjewel trouwens! En wat ik zo super vind is jullie compensatiepakketje voor de verzendkosten! Tot binnenkort dus nog eens :)

Audreytisdag den 29 december 2015, 13:53

Snelle en correcte levering, met leuke extraatjes, die perfect passen bij de gekozen stoffen. Ik ben een tevreden klant. Doe zo verder!

Vynckiertisdag den 29 december 2015, 13:04

Snelle levering, leuke extraatjes. Prima service!

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - Nästa sida - Sista sidan

Skriv recension

Namn Check
Meddelande Check
återstående tecken
Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

Webbutik bibliotek

Kategorier