EasyWebshop

Paluxshop

PaluxshopTillfredsställelse poäng: 5/5
3 röster, 6 recensioner

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

Professionele kwaliteitsreinigingsproducten

www.paluxshop.be

Paluxshop
StatusÖppna: Kunder kan se artiklar och köpa dem
Språk, ValutaNederländska, Euro

Recensioner

6 recensioner hittades.

erictorsdag den 20 november 2014, 13:41

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

De webshop is top! Snelle reactie, snelle levering! Buiten Magic Blue - wat ik gebruik om de motorhome te poetsen - zijn er nog een aantal andere producten die ik zeker zal uitproberen ...

Merrilynonsdag den 20 augusti 2014, 13:53

Merrilynonsdag den 20 augusti 2014, 13:52

Jaren geleden op de markt gekocht. Het beste dat ik ooit heb gehad. Het laatste restant niet meer durven gebruiken en altijd gehouden. Blij dat ik het weergevonden heb;

Pelemanmåndag den 11 augusti 2014, 11:00

zeer gewaardeerd produkt onder boot eigenaars en goede opvolging bedankt aan het personeel

Jozefinetorsdag den 15 maj 2014, 14:30

Heel leuk dat ik nu magic blue rechtstreeks kan aankopen. Ik ga zeker de andere producten ook uitproberen!

Elisabethtorsdag den 15 maj 2014, 14:23

Ik vind het fantastisch dat ik magic blue zo kan aankopen

Skriv recension

Namn Check
Meddelande Check
återstående tecken
Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

Webbutik bibliotek

Kategorier