EasyWebshop

Vlaanderen kleurt - Webwinkel

Vlaanderen kleurt - WebwinkelTillfredsställelse poäng: 4/5
21 röster, 30 recensioner

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

www.vlaanderenkleurt.org

Vlaanderen kleurt - Webwinkel
StatusÖppna: Kunder kan se artiklar och köpa dem
Språk, ValutaNederländska, Euro

Recensioner

30 recensioner hittades.

Bert De Bucklördag den 18 oktober 2014, 16:41

Zelfde dag van ontvangst hing de vlag van de Vlaamse Gemeenschap al te wapperen in onze voortuin. Voordien hing er een Vlaamse vlag met zwarte leeuw zonder rode klauwen. De nieuwe kan nu beter klauwen.

Eric Syvertsenonsdag den 20 augusti 2014, 22:35

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

Mijn bestelling verliep heel vlot,kwaliteit van 'fietswimpeltje' zou zeker beter kunnen,voor de rest doe zo verder,ik ben heel tevreden.

Willy Kerremansmåndag den 11 augusti 2014, 22:38

Vlot,correct,geen opmerkingen .

Ronny Steemansmåndag den 11 augusti 2014, 15:29

Perfecte afhandeling,goede service,vlotte communicatie,meer dan tevreden,leve Vlaanderen!!!

Willysöndag den 10 augusti 2014, 13:09

Verloop bestelling poepsimpel en ziet er me degelijk materiaal uit. Thx.

gavasofredag den 11 juli 2014, 9:59

Prima kwaliteit en zeer goede service ! Doe zo voort !

Skriv recension

Namn Check
Meddelande Check
återstående tecken
Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

Webbutik bibliotek

Kategorier